stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 224205
  • 26 دی 1399 - 11:04
0

پاپاندرئا آمریکایی نامزد ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری شد

پاپاندرئا آمریکایی نامزد ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری شد

نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری کاندیداتوری خود را برای ریاست وزنه برداری اعلام کرد و معتقد است باید فرهنگ فساد را در هیات اجرایی از بین برد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از Inside the games، اورسلا پاپاندرئا نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری که مدتی ریاست موقت این نهاد را نیز بر عهده داشت رسما اعلام کرد که در انتخابات فدراسیون جهانی  (IWF) قصد کاندیداتوری برای پست ریاست دارد و در صورت انتخاب شدن وعده تغییرات اساسی را در وزنه برداری داد.

او اعلام کرد: هیات اجرایی فعلی فاقد اراده کافی برای ایجاد تغییرات در اساسنامه هستند و هفت عضو آن از کشورهایی هستند که به دلیل تخلف دوپینگ نمی توانند تیم خود را به صورت کامل به المپیک توکیو بفرستند و دو کشور تایلند و مصر نیز از حضور در المپیک محروم هستند.

پاپاندرئا که به طور ناگهانی از ریاست موقت فدراسیون جهانی توسط هیات اجرایی برکنار شد گفت: وقتی رییس موقت بودم می دانستم برای انجام برخی تغییرات ضروری و مهم نباید منتظر انتخاب رییس جدید باشم. آنچه در این مدت متوجه شده ام این است که فساد، در نظر گرفتن منافع شخصی و دوپینگ باعث به وجود آمدن وضعیت فعلی وزنه برداری شده است. وضعیت مدیریت فدراسیون جهانی، چهره وزنه برداری را مخدوش کرده و باعث شده حتی جایگاه آن برای حضور در المپیک  در معرض خطر قرار بگیرد.

برنامه های پاپاندرئا در صورت پیروزی در انتخابات شامل ایجاد کمیسیون اصلاحات حرفه ای متشکل از اعضای توصیه شده توسط اتحادیه فدراسیون های بین المللی المپیک تابستانی، ایجاد یک برنامه استراتژیک برای تغییر فرهنگ وزنه برداری، تعیین اعضای مستقل و خارجی برای کلیه کمیسیون های مربوط به اخلاق، نظم و انضباط یا امور حقوقی است.

پاپاندرئا در مورد نقش کم رنگ ورزشکاران در تصمیم گیری های فدراسیون جهانی گفت: برای سالهای زیادی صدای ورزشکاران حذف شده است. در حالی که حذف آنها باعث آسیب رساندن به ورزشکاران پاک می شود و به نفع افرادی است که از پشتیبانی هیات اجرایی برخوردارند و ممکن است از قوانین پیروی نکنند.

او در مورد مبارزه با دوپینگ گفت: من موضع غیر قابل مذاکره در مورد دوپینگ دارم و می خواهم سیاست های سختگیرانه ضد دوپینگ اعمال شود. من دیده ام که چگونه شیوه های فعلی، از بسیاری از کسانی که هیچ احترامی به قوانین ندارند محافظت می کند. تنها زمانی که اعضای هیات اجرایی قدیمی و روش های آنها به طور کامل حذف شده و از مشارکت در  آینده  وزنه برداری در هر سطح منع شوند، می توانیم فدراسیون جهانی را متحول کنیم.

 
پاپاندرئا در پایان گفت: هیچ توهمی نداشته باشید، آینده وزنه برداری در معرض خطر است  و در صورت انتخاب من به تغییر واقعی و مورد نیاز خواهید رسید.

انتهای پیام    

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.