stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 224164
  • 26 دی 1399 - 1:41
2

راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد

راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد

فیروزکوه- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وسعت فعالیت های کشاورزی در فیروزکوه گفت: راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مسعود شفیعی عصر پنجشنبه با حضور در فیروزکوه در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه رسیدگی به روستاها و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترسازی و تأمین نیازهای مهم روستاییان باید در اولویت قرلر بگیرد اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد فیروزکوه را روستا نشینان تشکیل می‌دهند لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

شفیعی رسیدگی به حوزه آب و راه روستایی را مهم دانست و افزود: در این راستا اقدامات مطلوبی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وسعت فعالیت‌های کشاورزی در فیروزکوه گفت: راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص حوزه گردشگری دماوند و فیروزکوه نیز عنوان داشت: ورود بی ضابطه گردشگران موجب آسیب رساندن به حرایم شهری و روستایی می‌شود که در این زمینه نیز باید اقداماتی انجام شود و باید به این نکته نیز توجه ویژه شود که این شهرستان در این حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های بالقوه ای هستند که باید از آنها بهره مند شد و به زور صحیح استفاده کرد.

شفیعی اظهار داشت: فیروزکوه طی سال جاری ۳۲ میلیارد اعتبارات استانی و ۱۱۰ میلیارد اعتبارات ملی دارد که برای آن ۷۰ طرح بودجه ریزی شده و ۱۰ طرحی که اولویت دار هستند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است با تخصیص ۱۰۰ درصدی امسال افتتاح خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.