stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224162
  • 26 دی 1399 - 1:41
0

کم جمعیتی فیروزکوه بهانه ای برای کاهش بودجه شهرستان شده است

کم جمعیتی فیروزکوه بهانه ای برای کاهش بودجه شهرستان شده است

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه با شاره به اینکه جمعیت تابستانه شهر با جمعیت زمستانه فرق می‌کند گفت: کم جمعیتی فیروزکوه بهانه ای برای کاهش بودجه شهرستان شده است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری عصر پنج شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی فیروزکوه که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، معاون هماهنگی برنامه و بودجه مدیریت استان، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند، فرماندار، امام جمعه و مسئولین اداری و انتظامی شهرستان فیروزکوه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه فیروزکوه در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های فراوان و مهم دارد و در استان و کشور هم نمونه است اظهار داشت: اما این مسئله عجیب است که چرا شهرستان فیروزکوه با کاهش جمعیت رو به رو می‌باشد.

حیدری افزود: گاهی بعضی‌ها جمعیت شهرستان را بهانه قرار می‌دهند تا بودجه کمتری به شهرستان فیروزکوه داده شود، در حالی که ما دو نوع جمعیت داریم و جمعیت تابستانه ما با جمعیت زمستانه فرق می‌کند.

وی بیان داشت: همه سازمان‌ها، ادارات و نیز رؤسای ادارات باید برنامه ریزی داشته باشند، برای انجام هر کاری باید هدف مشخص باشد اما متأسفانه گاهی اوقات اداره‌ای برنامه‌ای داشته اما مسئولین ما به برنامه ریزی آن برنامه توجه‌ای نداشتند لذا باید برنامه ریزی وجود داشته باشد و اصول آن رعایت شود تا بتوانیم ارزیابی درستی از عملکرد خود داشته باشیم.

امام جمعه فیروزکوه گفت: خداوند به ما توفیق داده است که مدتی مسئولیتی را بر عهده داشته باشیم، سرانجام این مسئولیت تمام می‌شود، گره گشای مشکلات مردم باشیم، مهم خدمت به مردم است و قانون فی نفسه چیزی نیست لذا قانون وضع شد تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم؛ بزرگ‌ترین معروف و کار نیک برای مسئولینِ ما خدمت به مردم است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.