stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224160
  • 26 دی 1399 - 1:40
1

فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی محور برنامه‌های شهرری قرار گیرد

فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی محور برنامه‌های شهرری قرار گیرد

ری- فرماندار ویژه ری گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی محور برنامه‌های شهرری قرار گیرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر تقویت حوزه‌های قرآنی در شهرستان ری اظهار داشت: موضوع اُنس با قرآن یکی از اولویت‌هایی است که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری پیگیری و در دستور کار قرار دارد.

توکلی کجانی گفت: شهرستان ری با وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، بقاع متبرکه و اساتید برجسته قرآنی ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های دینی و قرآنی دارد که با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان عنوان شهر قرآنی را برای این شهرستان به دست آورد.

وی افزود: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن مهدکودک‌ها زیر نظر آموزش و پرورش، می‌توان زمینه تحقق سیاست‌های قرآنی را با هدف گذاری مناسب در سطح مهدکودک‌ها فراهم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان داشت: مساجد از مهمترین مکان‌های ترویج امور قرآنی است که با توجه به شرایط کنونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان از ظرفیت مساجد برای محافل انس با قرآن استفاده کرد و متولیان امر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی را تقویت و محور برنامه‌ها و مراسم‌ها قرار دهند.

معاون استاندار تهران بیان داشت: با توجه به روند کاهش شیوع بیماری کرونا، رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌ها و مراسم پیش رو ضروری و حائز اهمیت است تا روند کاهش ابتلاء به این بیماری تا بازگشت شرایط عادی استمرار داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.