stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 224061
  • 25 دی 1399 - 22:58
8

برگزاری ۲ روزه مانور مدیریت مصرف برق در خوزستان

برگزاری ۲ روزه مانور مدیریت مصرف برق در خوزستان
خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مانور ۲ روزه سراسری مدیریت مصرف امروز پنجشنبه همزمان با کل کشور، با اولویت جمع آوری انشعابات غیرمجاز و تعدیل مصرف روشنایی معابر در استان خوزستان آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
علی خدری روز پنجشنبه با بیان اینکه وضعیت مصرف برق در صورت مدیریت نکردن مصرف برق و به دلیل کمبود گاز بحرانی می‌شود، اظهار داشت: این مانور به صورت سراسری در استان خوزستان و پایلوت در سوسنگرد آغاز شده است.
 
وی یک در میان کردن روشنایی معابر و بزرگراه‌ها و جمع آوری رمز ارزها (بیت کویین) که معادل یک خانه به مدت ۲۴ سال مصرف برق دارند، را از اقداماتی دانست که در این مانور انجام می‌شوند.
 
خدری با اشاره به سرمای پیش رو و احتمال کمبود انرژی برق و گاز در کشور گفت: طبق پیش بینی‌ها ممکن است وضعیت برق در زمستان، بحرانی‌تر از تابستان باشد لذا همکاری صدا و سیما و تمامی رسانه‌ها برای اطلاع رسانی به مردم و تاکید بر لزوم کاهش مصرف، به این شرایط کمک می‌کند.
 
وی با تاکید بر تامین برق مشترکان خانگی به صورت ۱۰۰ درصد افزود: صنایع و کشاورزان در این خصوص با شرکت توزیع برق خوزستان همکاری کرده و محدودیت‌ها را در صورت نیاز، اعمال می‌کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از دستگاه‌های اجرایی، بیمارستان‌ها، نهادها و سازمان‌ها خواست درصورت تجهیز به دستگاه دیزل ژنراتور، از آن استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: بدلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، روشنایی معابر را یک در میان می‌کنیم و پارک‌ها، میدان‌ها و ورودی‌های شهر به غیر از مراکز و نقاط حادثه خیز و پرخطر را خاموش می‌کنیم تا بتوانیم برق صد در صدی مشترکین خانگی که خط قرمز ما هستند، را تامین کنیم.
 
مانور مدیریت مصرف با هدف کاهش مصرف انرژی به مدت ۲ روز در شهر سوسنگرد برگزار می‌شود. شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان در ۷۵ کیلومتری اهواز واقع است.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.