stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 224001
  • 25 دی 1399 - 13:41
1

امدادرسانی هلال احمر دماوند در حادثه ریزش آوار/۴نفر محبوس بودند

امدادرسانی هلال احمر دماوند در حادثه ریزش آوار/۴نفر محبوس بودند

دماوند- رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از امدادرسانی به حادثه ریزش آوار در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه ۴نفر محبوس بودند که همگی نجات یافتند.

قلم | qalamna.ir :

سعید طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، از امدادرسانی در یک حادثه ریزش آوار این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه روز گذشته گزارشی مبنی بر ریزش آوار در محدوده احمد آباد و گیر افتادن ۴ نفر به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد.

طاهری با بیان اینکه پس از اطلاع بلافاصله ۱۵ نیروی عملیاتی و ۴ خودرو به محل حادثه اعزام شدند گفت: در این حادثه که در پی بی احتیاطی در ساخت و ساز ساختمانی در منطقه احمدآباد رخ داد، ۴ کارگر از زیر آوار توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، عوامل آتش نشانی و اورژانس نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند در خصوص مصدومان نیز بیان داشت: ۳ مصدوم توسط اورژانس و یک مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان عنوان داشت: در این عملیات از تجهیزات مخصوصی که در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند بود استفاده شد و در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه این عملیات خاتمه یافت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.