stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 223993
  • 25 دی 1399 - 13:25
1

احتمال تاخیر در اکران جیمز باند

احتمال تاخیر در اکران جیمز باند

انتظار می رود، اکران بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم های «جیمز باند» بار دیگر به دلیل ادامه شرایط کرونایی به چند ماه بعد موکول شود.

قلم | qalamna.ir :

، «زمانی برای مُردن نیست» که بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن «جیمز باند» است، اولین فیلم مهم استودیوهای فیلمسازی بود که در واکنش به بحران جهانی کرونا تاریخ اکران خود را از آوریل ۲۰۲۰ به نوامبر ۲۰۲۰ تغییر داد و پس از آن بار دیگر اعلام شد این فیلم نهایتاً در آوریل ۲۰۲۱ در سینماها رونمایی می‌شود.

با ادامه روند شیوع ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان، تعطیلی سینماها در برخی ایالات آمریکا بویژه دو بازار بزرگ سینمایی نیویورک و لس‌آنجلس و همچنین عرضه واکسن کرونا با سرعتی کمتر از انتظار، پیش بینی می‌شود چندین فیلم مهم سینمایی که در صف اکران قرار دارند بار دیگر دست به تغییر تاریخ عرضه عمومی خود بزنند و فیلم «ماربیوس» اولین قطعه این دومینو بود که تاریخ اکران خود را به اکتبر ۲۰۲۱ تغییر داد و «زمانی بردن مردن نیست» نیز احتمالاً این مسیر را در پیش بگیرد.

گفته می‌شود به احتمال فروان قسمت جدید فیلم «جیمز باند» در پائیز ۲۰۲۱ اکران خواهد شد، گرچه کمپانی «MGM» این خبر را هنوز به صورت رسمی تایید نکرده است. سال گذشته گمانه زنی‌هایی درباره احتمال فروش حق اکران فیلم «زمانی برای مُردن نیست» به سامانه‌های نمایش آنلاین به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار نیز مطرح شد.

بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلمبرداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی رو به رو است. این فیلم آخرین حضور «دنیل کریگ» در نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود و وی در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته است.

«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

منبع: ایسنا

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.