stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 223951
  • 25 دی 1399 - 13:05
1
سردار فدا:

در معرفی افراد شاخصمان غفلت کردیم

در معرفی افراد شاخصمان غفلت کردیم
اصفهان_ فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: کشورهای بیگانه الگوهای شخصیتی فرهنگی و هنری خود را به ما معرفی می‌کنند که نوشت افزارها، پوشاک و عرصه هنری فضای مجازی و ... گویای این موارد است، بنابراین ما در معرفی افراد شاخصمان غفلت کردیم.
قلم | qalamna.ir :

سردار مجتبی فدا در نخستین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیما استان با اشاره به اینکه دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای ما دارد، اظهار داشت: نخسیتن نقطه‌ای که مورد تهاجم قرار گرفته، کانون خانواده است و با ترویج فرهنگ و کالاهای غربی به دنبال صدمه زدن هستند.

وی دومین نقطه هدف دشمن را مراکز آموزشی از مهدکودک تا دانشگاه‌ها دانست و افزود: برخی به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند و اتفاقاتی در این مراکز می‌افتد که بنیان اعتقادی جوانان را برهم می‌زند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: کشورهای بیگانه الگوهای شخصیتی فرهنگی و هنری خود را به ما معرفی می‌کنند که نوشت افزارها، پوشاک و عرصه هنری فضای مجازی و … گویای این موارد است، بنابراین ما در معرفی افراد شاخصمان غفلت کردیم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تک تیراندازی دارند که به اصول اخلاقی پایبند نبوده و افراد بیگناه را کشته‌اند اما در کتاب گینس اسم آن ثبت شده و در مقابل ما شهید زرین را داریم که تعداد قابل توجهی تیراندازی موفقیت‌آمیز داشته و حتی به اصول اخلاقی هم پایبند بوده است که همچنان مهجور باقی مانده است.

سردارفدا ادامه داد: وسعت مکتب حاج قاسم از مرزهای ایران فراتر بود که مهم‌ترین شاخص آن ولایتمداری و ولایت‌پذیری او بود، حاج قاسم به مردم عشق می‌ورزید و خانواده‌های شهدا را مانند خانواده خود می‌دانستند و آنها را ارج می‌نهاد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی غرور و خودپسندی نداشت و با اینکه وظیفه ماموریت او درخارج از ایران بود اما در سیل خوزستان به کمک مردم رفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: ما انقلاب کردیم که در سرنوشت کشور خودمان دخیل باشیم و روی پای خود ایستادن را با مردم دنیا هم مخابره کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.