stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 223866
  • 25 دی 1399 - 14:30
0

مشکل مخابراتی روستاهای سیل‌زده پلدختر تا پایان سال برطرف می‌شود

مشکل مخابراتی روستاهای سیل‌زده پلدختر تا پایان سال برطرف می‌شود
لرستان - رئیس مخابرات پلدختر گفت: مشکل مرکز مخابراتی بابازید که چهار روستای سیل‌زده پلدختر را پوشش می‌دهد تا پایان سال برطرف می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

نوربخش اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پلدختر با بیان اینکه مرکز مخابرات در روستاهای سیل‌زده چم مهر پایین و بالا مستقر بوده که در سیلاب سال گذشته تخریب شده است اظهار داشت: زمین مرکز مخابرات توسط شخصی اهدا شده بود که بعد از سیل معترض شده و تقاضای استرداد زمین مذکور را دارد و اجازه ادامه کار را به مخابرات نمی‌دهد که در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم که به محض برطرف شدن مشکل مرکز چم مهر دوباره فعال می‌شود تا مردم از تلفن ثابت و اینترنت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مرکز روستای با بازید که روستاهای خرسدر، وره زرد،گل گل و بابازید را پوشش می‌داد نیز در سیلاب سال گذشته تخریب شده است افزود: خط تلفن روستاهای خرسدر و وره زرد حدود ۹ سال است که به دلیل سرقت کابل قطع شده ولی ما در حال احیای این روستاها هستیم و امیدواریم تا قبل از عید نوروز مشکلات مردم این مناطق نیز برطرف شود.

رئیس مخابرات پلدختر عنوان کرد: پیمانکار مخابرات در منطقه مسکن مهر شهر پلدختر در حال فعالیت است و منطقه تنگ علی و فرهنگیان نیز جز برنامه مخابرات است و طراحی و برآورد هزینه آن انجام شده است و پیمانکار پروژه در حال تجهیز کارگاه است و به زودی عملیات اجرایی و کابل کشی را شروع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فیبر نوری جهت جلوگیری از ارتباط شهرستان پلدختر بسیار مهم است که فاز دوم و چهارم آن اجرا شده است بیان کرد: فاز سوم فیبر نوری در حال واگذاری به پیمانکار جدید است و فاز اول آن مشکلاتی دارد که درصدد حل آنها هستیم و بخشی از ارتباطات مسیر فیبر تامین شده است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

اخلاقی خاطر نشان کرد: ضلع غربی شهر پلدختر را فیبر نوری زده و در حال تلاش برای انجام این کار در ضلع شرقی شهر هستیم تا از لحاظ اینترنت و خدمات جدید فناوری مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: منطقه آمیران کوشکی معمولان با هفت روستا مشکل آنتن دهی و اینترنت دارند که برنامه نصب سایت در این منطقه جز برنامه‌های مخابرات است و به زودی انجام می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.