stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 223825
  • 25 دی 1399 - 10:04
0

سرمربی تیم امید شمس آذر قزوین انتخاب شد

سرمربی تیم امید شمس آذر قزوین انتخاب شد
قزوین –قلم/ صادق افشار مربی با سابقه قزوینی با صدور حکمی از سوی داود پور اسماعیل مدیر عامل باشگاه فوتبالی شمس آذر به عنوان سرمربی این تیم در رده سنی امید انتخاب شد.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی تیم امید شمس آذر قزوین روز پنجشنبه با اشاره به برنامه‌های خود به خبرنگار قلم گفت: طبق معمول سال‌های گذشته با برگزاری تست فنی سعی می‌کنیم همه استعدادهای فوتبال پایه استان را رصد و شناسایی نماییم تا یک تیم منسجم در اسفندماه یا اردیبهشت ماه در مسابقات کشوری شرکت کند.

صادق افشار گفت:امیدواریم بتوانیم چند استعداد جدید و بازیکن استان را به فوتبال سطح کشور و فوتبال بزرگسالان شمس آذر قزوین معرفی کنیم.

وی، هدف از فوتبال پایه را توانمندسازی فوتبال بازیکنان در رده جوانان و امید و شناساندن آنها به تیم‌های بزرگسال دانست و افزود: هموار کردن مسیر برای رشد و شکوفایی این استعدادها، پشتوانه سازی برای تیم‌های بزرگسال و معرفی آنها به سطح فوتبال اول کشور از دیگر اهداف حضور ما در تیم‌های پایه است.

افشار در هشت سال گذشته به عنوان سرمربی تیم امید کاسپین فعالیت داشته است و بازیکنان مطرحی چون علیرضا جهانبخش بازیکن تیم برایتون انگلیس و وحید نعمتی و میلاد احمدی از بازیکنان لیگ برتر کشور در مقاطعی شاگرد این مربی بوده‌اند.

تیم شمس آذر قزوین در سال‌های گذشته با نام “کاسپین” در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت و هم اینک با چهار بازی، ۲ برد، یک مساوی، یک باخت و هفت امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.