stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 223740
  • 24 دی 1399 - 22:38
2
مدیرکل کمیته ‌امداد استان همدان خبر داد:

بهره‌مندی تمام مددجویان کمیته امداد از خدمات بیمه‌ای و پزشک خانواده

بهره‌مندی تمام مددجویان کمیته امداد از خدمات بیمه‌ای و پزشک خانواده
همدان- مدیرکل کمیته ‌امداد استان همدان گفت: تمام مددجویان کمیته امداد از دفترچه بیمه درمانی، بیمه تکمیلی و پزشک خانواده بهره‌مند هستند.
قلم | qalamna.ir :
قلم از همدان- پیمان ترکمانه با بیان اینکه توجه به تأمین سلامت و بهداشت خانواده‌های زیر پوشش ازجمله مهم‌ترین خدمات این نهاد با رویکرد توانمندسازی محرومان است، اظهار کرد: همه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت، دارای دفترچه بیمه بوده و ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی آن‌ها به‌صورت رایگان تأمین است.

وی با تأکید مجدد بر اهمیت موضوع تأمین سلامت نیازمندان، افزود: از آنجایی که ۱۰ درصد از هزینه‌های درمان در زمان مراجعه به مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی باید توسط بیمار به‌عنوان فرانشیز پرداخت شود، همه مددجویان از خدمات بیمه تکمیلی هم برخوردار هستند که با ارائه این خدمت، تقریباً صددرصد هزینه‌های درمانی مددجویان زیر پوشش به‌صورت رایگان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای تسهیل و بهبود فرآیند درمان نیازمندان همه خانواده‌های زیر پوشش دارای پزشک خانواده هستند، عنوان کرد: برای پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز به مددجویان در قالب بیمه تکمیلی، بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماهه امسال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته ‌امداد استان همدان با بیان اینکه بیماران صعب‌العلاج خانواده‌های زیر پوشش علاوه‌بر خدمات فوق از خدمات ویژه‌ای نیز برخوردار هستند، گفت: طی ۹ ماهه امسال ۳۵۲ میلیون تومان در زمینه‌های مختلف درمانی به این افراد زیر پوشش مساعدت شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.