stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 223677
  • 24 دی 1399 - 19:19
1

ورود شهروند به بازار سرمایه در بهار ۱۴۰۰

ورود شهروند به بازار سرمایه در بهار ۱۴۰۰

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در تشریح اقدامات فروشگاه شهروند در چشم انداز ۱۴۰۰ از افتتاح ۶۰۰ شعبه طی سه سال خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

عبدالحمید امامی در تشریح چشم‌انداز پیشروی فروشگاه‌های شهروند گفت: یکی از مهم ترین مولفه‌ها برای تحقق اهداف شهروند، توسعه استراتژیک فروشگاه‌هاست و با توجه به وجود رقبای جدی در صنعت خرده فروشی، شهروند باید بتواند با نگاهی دقیق و پیش بینی فرصت‌ها و تهدیدها به شکلی هوشمندانه توسعه شعب خود را عملیاتی کند.

وی در ادامه با اشاره به ورود شهروند به بازار سرمایه خاطرنشان کرد: ماهیت این مسئله، اقدام مثبتی است و قطعا دستاوردهای ارزنده ای را برای شهروند به همراه خواهد داشت امیدوار هستیم با پیگیری‌های مدیران شهروند مقدمات این امر همچون شفافیت در صورت های مالی و تعیین تکلیف وضعیت املاک به زودی انجام شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ورود به بازار سرمایه منجر به اقدامات مثبتی در توسعه شهروند خواهد شد، گفت: فروشگاه‌های شهروند نیز می‌تواند همانند بانک شهر که در تمام کشور توسعه پیدا کرده است با فراهم سازی بسترها زمینه‌ لازم برای ورود به سایر استان‌ها را فراهم کند.

امامی با اشاره به نقش کلیدی منابع انسانی در موفقیت سازمان‌ها افزود: منابع انسانی از مهم ترین شاخصه‌ها برای موفقیت یک مجموعه است از این رو شهروند می‌بایست در راستای رشد، افزایش توانایی‌هایش، اصلاح ساختار در منابع انسانی را به عنوان یک اصل سازنده مورد پایش قرار دهد به طوری که قراردادهای استخدامی شرکت را در سه قالب نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانی دسته‌بندی کند.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به لزوم به بهره وری از تجربه مدیران گذشته و تربیت نیروهای جوان اشاره کرد و گفت: باید در حالی که از مدیران جوان در پست های مختلف استفاده می کنیم بتوانیم از تجربیات مدیران گذشته در مجموعه نیز بهره مند شویم.

امامی همچنین بر لزوم فعالیت بیشتر فروشگاه ها در عرصه مجازی تاکید کرد و گفت: در عصر حاضر دنیا به سمت زندگی دیجیتال پیش می‌رود و در چنین شرایطی که رقبا بخش زیادی از توجه خود را به فروش غیر حضوری متمرکز کردند باید بتوانیم با بازار دیجیتال پیش برویم و فروش مجازی را بیش از پیش گسترش دهیم.

در ادامه این جلسه وحید کریمی، مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به برنامه توسعه فروشگاه های شهروند افزود: توسعه فروشگاه های شهروند در سایر استان های کشور با جدیت در حال پیگیری است و این نوید را می‌دهیم فروشگاه‌های شهروند طی سال آینده بیش از ۶۰۰ شعبه از فروشگاه‌های خود را در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، چشم انداز شهروند این است که میزان سطح فروش خود را به دو برابر میزان فعلی افزایش دهد و ظرف مدت سه سال تعداد شعب خود را به ۶۶۰ شعبه برساند.
کریمی به گسترش فروشگاه ها در سطح استان تهران و سایر کلانشهرها اشاره کرد و گفت: با مسئولان استان های البرز، همدان و قزوین رایزنی هایی انجام شده است و  با شروع سال ۱۴۰۰ فروشگاه‌های شهروند در قالبی جدید و در سطح کلان به شهروندان خدمات دهی خواهند داشت.

وحید کریمی مدیر عامل شرکت شهروند در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت ورود شهروند به بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: بر اساس تکلیف مدیریت شهری و تاکید شهردار تهران مقدمات لازم برای ورود شهروند به بازار سرمایه آغاز شده است.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته تخصصی با حضور اعضای هیئت مدیره در راستای پیگیری و اجرای اقدمات لازم برای ورود به بازار سرمایه انجام شده است. همچنین امیدنامه تهیه و تدوین شده است و برای هیئت پذیرش ارسال شده است.

کریمی افزایش دارایی و سرمایه‌ی اولیه شرکت شهروند و سودپایدار را از دیگر اهداف و برنامه های در دست اقدام شهروند دانست و در این باره گفت: شرکت شهروند با مساعدت و همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تعیین تکلیف و آخرین وضع مالکیت فروشگاه‌ها را به انجام رسانده است که با تحقق آن بر میزان دارایی و سرمایه اولیه شهروند افزوده شده است.

وی درباره زمان پیش بینی شده برای ورود به بازار بورس نیز توضیح داد: با ارزیابی مثبت کارشناسان و اقداماتی که به سرعت در حال پیگیری و اجرا است، شهروند در بهار سال آینده به بازار سرمایه وارد می‌شود؛ این اتفاق به عنوان یک افتخار بزرگ در کارنامه مدیریت شهری ثبت می‌شود و منشا خیر برای نسل آینده خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به عملکرد مثبت شهروند در تامین کالای اساسی تاکید کرد: در روزهایی که کشور با مشکل تامین کالا روبه رو شد، شهروند در خط مقدم تامین کالای اساسی و کمک به تعادل بازار خرده فروشی حاضر بود و نه تنها کمبودی در این زمینه نداشتیم بلکه توانستیم اقلام مورد نیاز شهروندان را با بالاترین تنوع تامین کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.