stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 223596
  • 24 دی 1399 - 16:49
2
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم خبر داد:

۸۸ مورد خدمت سربازی به فرزندان مددجوی قمی

۸۸ مورد خدمت سربازی به فرزندان مددجوی قمی
قم - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم گفت: در ۹ ماه امسال ۸۸ فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد در قم از کاهش تعرفه خرید خدمت، انتقالی و معافیت سربازی بهره مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه مددجویانی که پدر آنها فوت شده و با مادرشان زندگی می کنند، می توانند از معافیت کفالت خدمت سربازی استفاده کنند، افزود: در ۹ ماهه امسال ۸۸ فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد در قم از کاهش تعرفه خرید خدمت، انتقالی و معافیت سربازی بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه معافیت این افراد با هماهنگی و همکاری مشترک این نهاد و سازمان وظیفه عمومی ناجا و بر اساس بخشنامه ها و مصوبات انجام می شود افزود: در این مدت ۱۷ نفر از خدمت سربازی معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با کاهش تعرفه خرید خدمت ۳۳ فرزند مددجو و انتقالی ۱۸ نفر دیگر به شهر محل زندگیشان خاطر نشان و تصریح کرد: معافیت فرزندان مددجو نقش بسیار مهمی در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ایفا می کند و با معافیت از خدمت سربازی، می توانند سرپرستی خانواده را به عهده گرفته و از لحاظ معیشتی تکیه گاهی برای خانواده خود باشند.

وی اضافه کرد: این افراد می توانند با دریافت تسهیلات اشتغالزایی و با استفاده از آموزش های لازم زمینه ورود خود را به بازار کار فراهم کنند.

لازم به ذکر است این طرح از سال ۸۷ با هدف کمک به وضع اقتصادی خانوارهای تحت حمایت به مرحله اجرا درآمده است.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.