stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 223544
  • 24 دی 1399 - 15:34
1
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

استفاده زیاد از انرژی از مشکلات کشور است

استفاده زیاد از انرژی از مشکلات کشور است
مرکزی_نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از مشکلات کشور استفاده بیش از حد از انرژی است.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بیات کرد: یکی از مشکلات امرز جامعه استفاده بیش از حد از انرژی است که این امر خیانت به کشور است و مردم باید مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک، افزود: همه باید پای عهدی که با آرمان های انقلاب داشته اند بمانند و به طور قطع از روزها و شرایط سخت نیز عبور می‌شود.

دری نجف آبادی عنوان کرد: همه در یک کشتی هستند و بزرگترین خیانت در شرایط فعلی آن است که هر فردی تنها خود را ببیند و همه باید دست به دست هم دهند تا این کشتی به سلامت به مقصد برسد.

وی بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما با همدلی و دست به دست هم دادن می توان همه مشکلات را حل کرد و انقلاب اسلامی فرصت های زیادی را برای همه ایجاد کرده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان زبانزد است، اظهار داشت: این مهم به برکت جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی گفت: افزایش  قدرت دفاعی ایران در حالی است که  در قبل از انقلاب اسلامی ، این قدرت به اندازه یک چوب دستی بود اما امروز یکی از قدرتمندرین کشورهای جهان است و باید همه قدر انقلاب را بدانند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در ادامه این نشست گفت: امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ ساله می شود و به طور قطع به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری آیین های مختلف مانند سال های گذشته وجود ندارد.

حجت‌الاسلام عباس دانشی افزود: باید تلاش شود تا برنامه ها در این ایام به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری بیشتر از فضای مجازی، مطبوعات و رسانه‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: در صورتیکه مجوزهای لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر شود، این مهم در ۵۰ نقطه جمعیتی استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: کارگروه های مختلف دهه فجر استان مرکزی کلید خورده و امید است وظایف محوله به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام دانشی عنوان کرد: در این راستا کارگروه افتتاح پروژه‌های عمرانی، قرآن، انجمن‌ها و هیات‌های مذهبی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، ایثارگران، کارآفرینی، اصناف و بازاریان، بسیج و نیروهای مسلح، حوزه و روحانیت، مساجد، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، همیاری و تشکل‌های مردمی، فرهنگیان و دانش آموزان، قضایی، فرهنگی و هنری، مدیریت شهری و فضاسازی، دانشجویی و دانشگاهیان و و ورزش در استان فعال شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.