stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 22338
  • 12 دی 1394 - 11:41
4

مرعشی : اصولگرایان تکلیف خود را با تندروها مشخص کنند

مرعشی : اصولگرایان تکلیف خود را با تندروها مشخص کنند

به همت اعضای شورای راهبردی لنجان مراسمی به مناسبت هفته وحدت برگزار شد که حدود ۲۵۰۰ نفر در این مراسم حضور یافتند و حمایت خود را از نامزدهای اصلاح‌طلب انتخابات در این شهر اعلام کردند.

قلم | qalamna.ir :

حسین مرعشی در ابتدا سخنان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع پر شور مردم لنجان گفت امام خمینی (ره) فرمود هر جا کشور دچار مشکل شد مردم را به کمک بطلبید و من خوشحال که مردم پس از ۳۷ سال به انقلاب اسلامی و سرنوشت خود این چنین پر شور علاقمندند.

وی با اشاره به مشکلاتی به جامانده از دولت قبل٬ گفت: چه کسی فساد اقتصادی و اداری را پاسخ می‌دهد؟

عضو ارشد کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه اصولگرایان نمی‌توانند از مسئولیت شانه خالی کنند٬ تاکید کرد: در دور دوم دولت قبل دست خود را برای همه رو کرده بود و نشان داده بود که با همه چیز و همه کس مشکل دارد و نباید از آن تفکر حمایت می‌کردند.

مرعشی افزود درآمد نفت در دولت گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار یعنی تقریبا دو برابر بیشتر از آنچه از ابتدای کشف و فروش نفت در قبل انقلاب و دولت‌های پس از انقلاب بوده است، پس چرا وضعیت اقتصادی کشور این چنین است؟

این فعال سیاسی تاکید کرد: اصولگرایان فرصت تاریخی داشتند پس از چهار سال تکلیف خود را با آقای احمدی‌نژاد روشن کنند٬ اما اکنون فرصت تاریخی فراهم است که همه مردم تکلیف خود را با تندروی و افراطی‌گری روشن کنند.

مرعشی تاکید کرد: مقدرات کشور را نباید به دست افراطیون سپرد. حجم اقتصاد ما نسبت به پانزده سال پیش نصف شده است. و حجم اقتصاد ما اکنون نصف کشور همسایه غربی ما شده است٬ اما مسولیت بخشی از آنچه در آن دوران رخداد بر عهده ماست چون در سال ۸۴ متحد نبودیم.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم گفت: ما در سال ۹۲ در سخت‌ترین شرایط سیاسی حاکم بر اصلاحات اتلاف کردیم و پیروز شدیم. راهکار پیروز مجدد ما نیز اتحاد و دوری از اختلاف است.

وی افزود آنچه در برجام در دولت آقای روحانی و در سایه هدایت‌ها وپشتیبانی‌های رهبر معظم انقلاب روی داد به معجزه شبیه است٬ زیرا برای اولین بار کشوری که مشمول فصل هفتم شورای امنیت بود بدون جنگ و با سربلندی از آن خارج شد. توسط یک قطعنامه ۶ قطنامعه قبلی شورای امنیت و توسط یک قطعنامه ۱۲ قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لغو شد.

در این مراسم فرهمند نماینده لنجان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان، باقرزاده ریس شورای راهبردی اصلاحات لنجان و نکوئی ریس هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از دیگر سخنرانان این همایش بودند. / ایلنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.