stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 223206
  • 24 دی 1399 - 16:27
1

استاندار لرستان مطرح کرد: جزئیات ۵۶ طرح حوزه جهش تولید لرستان/ ۱۰ پروژه تکمیل شد

استاندار لرستان مطرح کرد: جزئیات ۵۶ طرح حوزه جهش تولید لرستان/ ۱۰ پروژه تکمیل شد
لرستان- استاندار لرستان با اشاره به جزئیات ۵۶ طرح حوزه جهش تولید در این استان، گفت: از مجموع این تعداد، ۱۰ پروژه تا کنون تکمیل شده است.
قلم | qalamna.ir :

سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با محوریت تکمیل پروژه‌های جهش تولید در سال جاری، گفت: در جلسه امروز موضوع روند اجرای پروژه‌های جهش تولید مطرح شد که می‌بایست ۵۶ پروژه در استان لرستان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه‌های جهش تولید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی، عنوان کرد: از مجموع پروژه‌ها تعداد ۱۰ پروژه تکمیل شده، ۲۰ پروژه تقریباً بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۲۶ پروژه رشد کمتری داشته‌اند.

استاندار لرستان با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌هایی که پیشرفت بالایی داشته‌اند تاکید شد تا هر چه سریع‌تر به جمع بندی نهایی برسیم.

خادمی با تاکید بر نقش و اهمیت وجود منابع مالی در تکمیل پروژه‌ها، تاکید کرد: البته بخشی از اشکالات موجود در منابع مالی مشهود است که باید از طریق مرکز پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: در این جلسه واگذاری پروژه‌ها به عنوان یکی از موارد دستور کار اقتصاد مقاومتی مطرح شد که تاکید شد دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر از طریق ماده ۲۷ نسبت به واگذاری برخی از پروژه‌ها از جمله ایستگاه‌های پمپاژ، پروژه‌های پرورش ماهی و یک سری مراکز فنی و حرفه‌ای اقدام کنند تا بار عمرانی استان را مقداری کم و بتوانیم به پروژه‌های مهم استان برسیم.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.