stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 223123
  • 23 دی 1399 - 19:15
0
بازیکن ملی پوش سپاهان:

هدف ما کسب بهترین نتیجه در لیگ امسال است

هدف ما کسب بهترین نتیجه در لیگ امسال است
اصفهان_ بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و عضویت در این تیم برای هر بازیکنی افتخار است، هدف ما کسب بهترین نتیجه در لیگ امسال است و تمرینات بسیار سخت و منظمی را سپری می کنیم که امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ به قهرمانی برسیم.
قلم | qalamna.ir :

بازیکن ملی پوش تیم هندبال سپاهان گفت: بازی بسیار جذابی بود، متاسفانه نیمه اول نتوانستیم تفکرات مربی و وظایفی که داشتیم را به خوبی در زمین اجرا کنیم.

الناز قاسمی پس از برتری ۲۵بر۱۹ تیمش مقابل تاسیسات دریایی، اظهارکرد: بازی بسیار جذاب و نزدیکی را از دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان هر دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند و این به دلیل این بود که هر دو تیم به دنبال برتری در این بازی بودند.

وی افزود: متاسفانه در نیمه اول کمی از فرم خود دور بودیم و نتوانستیم تفکرات و خواسته های مربی را در زمین پیاده کنیم، اما در نیمه دوم با صحبت های بین دو نیمه سرمربی و کادر فنی توانستیم به بازی برگردیم و پیروز این بازی حساس شویم.

وی ادامه داد: تاسیسات دریایی بازیکن باتجربه ای مثل مریم یوسفی را در اختیار دارد که به تنهایی امروز گل های زیادی برای تیمش به ثمر رساند.

بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و عضویت در این تیم برای هر بازیکنی افتخار است، هدف ما کسب بهترین نتیجه در لیگ امسال است و تمرینات بسیار سخت و منظمی را سپری می کنیم که امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/

هشتگ: ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.