stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 223094
  • 23 دی 1399 - 19:51
1
شهردار خمینی شهر:

یکی از معضلات خمینی شهر ورود کامیون ها به داخل شهر است

یکی از معضلات خمینی شهر ورود کامیون ها به داخل شهر است
اصفهان_ شهردار خمینی شهر گفت: یکی از معضلات خمینی شهر ورود کامیون ها به داخل شهر است که با احداث بلوار خلیج فارس از سمت کمربندی به منطقه صنعتی دوشاخ، ورود کامیون ها به شهر ممنوع خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

شهردار خمینی شهر گفت: یکی از معضلات خمینی شهر ورود کامیون ها به داخل شهر است که با احداث بلوار خلیج فارس از سمت کمربندی به منطقه صنعتی دوشاخ، ورود کامیون ها به شهر ممنوع خواهد شد.

علی اصغر حاج حیدری، امروز (سه شنبه_ ۲۳ دی ماه) در نشست خبری با اشاره به روند پروژه های عمرانی شهر، اظهار کرد: شهرداری خمینی شهر امسال توانست درجه ۱۰ شهرداری ها را کسب کند و در استان به شهرهای کاشان و نجف آباد برسد. زمانی دغدغه شهرداری جمع آوری زباله بود اما امروز با پیشرفت های عمرانی پیگیر ورود مترو به شهر و اصلاح مبلمان های شهری هستیم. 

شهردار خمینی شهر در مورد خانه های تملک شده توسط شهرداری اظهار کرد: شهرداری یک دانگ ونیم از خانه عماد سیادت را خریداری کرده و مابقی متعلق به نام ورثه است که در خارج کشور هستند. سقف این خانه توسط شهرداری تعمیر شد و به عنوان یک مرکز قرآنی مورد استفاده قرار می گرفت. طبق توافق با اداره میراث مرمت این خانه به عهده میراث است تا به عنوان اداره میراث فرهنگی و گردشگری به بهره برداری برسد.

وی افزود: خانه دایی رحیم که یکی از خانه های قاجاری خمینی شهر است نیز تاکنون ۴ و نیم دانگ آن توسط شهرداری خریداری شده است. مرمت کوشک قاجاری بام سبز نیز به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

حاج حیدری افزود: خانه حکیم سدهی که قدیمی ترین بیمارستان شهر است خریداری، مرمت و در قالب خانه نجوم مورد استفاده قرار گرفته است. اخیرا نیز یکی از خانه های کم نظیر تاریخی را به نام خانه ملک زاده خریداری کرده ایم. 

وی در خصوص مرمت نکردن حمام تاریخی شمس آباد گفت: حمام شمس آباد یا حمام گاوی وقفی است و بخشی از آن توسط اداره میراث مرمت شد. شهرداری طبق قانون هیچ دخل و تصرفی نمی تواند در این حمام داشته باشد مگر آنکه میراث و اوقاف آن را به شهرداری واگذار کنند.

شهردار خمینی شهر، مبنی بر اقدام شهرداری در برخورد با چاه های تولید زغال و رفع آلایندگی تصریح کرد: شهرداری در کنار فعالان محیط زیست و معاونت عمرانی فرمانداری اقدام به تخریب چاه های تولید زغال کرده است. از شهروندان درخواست می کنیم که مکان این چاه ها را به واحد خدمات شهری اطلاع دهند تا براساس رای دادستان شهرستان این واحدهای آلاینده پلمب شوند. 

وی در خصوص معضل ورود کامیون ها به شهر و ضرورت اتمام پروژه بلوار خلیج فارس برای منع تردد کامیون ها گفت: یکی از معضلات شهر ورود کامیون ها به داخل شهر است که حادثه آفرین است. با احداث بلوار خلیج فارس از سمت کمربندی به منطقه صنعتی دوشاخ ورود کامیون ها به شهر ممنوع خواهد شد. مجوز جابجایی دکل های برق اخذ شده است. آسفالت این بلوار نیز در دستور کار این دوره قرار دارد که با اخذ تدابیری به بلوار الغدیر وصل می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.