stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 223040
  • 24 دی 1399 - 15:23
0
استاندار قم:

اطلس سرمایه گذاری استان قم تدوین شود

اطلس سرمایه گذاری استان قم تدوین شود
قم - استاندار قم با تأکید بر لزوم تدوين اطلس سرمایه گذاری استان تصریح كرد:‌ بايستي جامع اقدامات مورد نیاز براي رونق توليد، اشتغال و سرمايه گذاري استان در اين اطلس ديده شود.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه اشتغال استان قم طی سخنانی با اشاره به پایین بودن نسبت جمعیت روستایی به شهری استان اظهار کرد: با این وجود بایستی جذب اعتبارات اشتغال روستاییان باید بصورت جدی و ویژه پیگیری شود.

استاندار قم شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان قم را یکی از مباحث مهم در دستور کار دو سال اخیر استان دانست و گفت: شناسایی پهنه های سرمایه گذاری و صدور مجوزهای بی نام در قم تا مرحله ی خوبی پیش رفته است.

وی تدوین اطلس سرمایه گذاری استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد:‌ بایستی جامع اقدمات مورد نیاز برای رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری استان قم در این اطلس دیده شود.

سرمست همچنین افتتاح یک واحد اقتصادی در هر یک از بازدیدهای میدانی در برنامه سه شنبه های اقتصادی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خوشبختانه فضای تعاملی خوبی در استان قم برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شکل گرفته است.

مقام عالی دولت در استان قم خاطرنشان کرد: پیگیری های جدی استان ، توجه و ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری و تلاش با انگیزه فعالان حوزه ی صنعت برای طراحی و اجرای فازهای توسعه ای واحدها می باشد.

سرمست همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین منابع مالی برای بازار سرمایه و حتی پروژه های عمرانی گفت: سازوکار این هدف مهم بایستی از طریق پیگیری پیشنهادات اقتصادی در جلسات اتخاذ شود.

سرمست حمایت از مشاغل حوزه ی گردشگری در شرایط کرونایی را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ثبت قم به عنوان شهر ملی انگشترسازی می تواند رونق گردشگری مذهبی در شهر قم را تسریع کند.

مقام عالی دولت در استان قم گفت: بایستی در کارگروه های تخصصی حوزه گردشگری برای ایجاد شهرک عقیق و بازار شمسه، معرفی سوغات زائر و ارائه ی تسهیلات لازم در راستای رونق صنعت انگشترسازی پیشنهادات عملی ارائه شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.