stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 223037
  • 24 دی 1399 - 15:22
0
در برنامه سه شنبه های اقتصادی استاندار قم صورت گرفت:

افتتاح یک واحد تولید ظروف پلاستیکی و بازدید از سه شرکت صنعتی استان قم/ حمایت جدی مدیریت از طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی موفق و سیاست احیای واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد

افتتاح یک واحد تولید ظروف پلاستیکی و بازدید از سه شرکت صنعتی استان قم/ حمایت جدی مدیریت از طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی موفق و سیاست احیای واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد
قم- استاندار قم در افتتاح و بازديد از چند شركت توليدي و صنعتی بر ضرورت حمايت مسئولان در راستاي توسعه ي واحدهاي صنعتي موفق استان قم تاكيد كرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در قالب برنامه سه شنبه های اقتصادی، ضمن افتتاح یک واحد تولیدی, از چند واحد صنعتی از جمله یک شرکت کشت و صنعت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

وی با مطلوب ارزیابی کردن روند احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان، قم را یکی از استان های موفق و پیشرو در این حوزه دانست و افزود: امیدواریم با پیگیری های بعمل آمده و همکاری و تعامل مناسب دستگاه های ذیربط به ویژه بانک ها شاهد بازگشت سایر کارخانجات نیمه فعال و راکد به چرخه ی تولید باشیم.

سرمست همچنین با اشاره به برنامه ریزی واحدهای صنعتی استان برای اجرای طرح های توسعه ای و تکمیلی خود گفت: حمایت های لازم و جدی برای تسریع در بهره برداری از فازهای توسعه ای این قبیل واحدها در دستور کار استان قرار دارد.

شایان ذکر است استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی (بازدید از واحدهای صنعتی استان) از شرکت کشت و صنعت شریف آباد تولید کننده لبنیات، شرکت سلولوزی رهاپاپیروس تولید کننده محصولات سلولزی و شرکت گرانول معصوم بازدید و واحد صنعتی ره شتاب مدرن تولیدکننده اسباب بازی و ظروف پلاستیکی را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.