stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 222997
  • 23 دی 1399 - 18:24
1
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی:

شناسایی نقاط حادثه خیز مهمترین اقدام پیشگیری از تصادف جاده ای است

شناسایی نقاط حادثه خیز مهمترین اقدام پیشگیری از تصادف جاده ای است
مرکزی_ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز مهمترین اقدام پیشگیری از تصادف جاده ای است.
قلم | qalamna.ir :

محسن خیرمند بیان کرد: امروز در حاشیه کارگروه طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات استان گفت: متاسفانه سالها است بسیاری از هموطنان ما جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می دهند و آسیب های اجتماعی ناشی از مصدومیت های شدید و معلولیت ها، فقر اقتصادی ناشی از جانباختن سرپرست خانواده و اختلالات روانشناسی برای از دست دادن فردی در تصادفات آنقدر دردناک و آسیب زاست که ضروری است همه دستگاه ها در جهت کاهش تصادفات به طور جدی تلاش نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی به عنوان یک نهاد حاکمیتی همیشه درباره آسیب ها و مشکلات جامعه حساس بوده و سعی نموده در حد توان و وظیفه در کاهش آنها حرکت کند.

این مقام مسئول افزود: مهم ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات جاده ای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و حساس است که بدین منظور این معاونت در جهت شناسایی و رفع این نقاط با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی بازدیدهای میدانی و بررسی های کارشناسی را در مناطق مختلف استان به عمل آورده است.

خیرمند ادامه داد: مطابق بررسی های صورت گرفته مسیرهای دسترسی کارخانه و ادارات و سازمان های مختلف واقع در بلوار منابع طبیعی و آیت الله اراکی(ره) و کمربندی شمالی به مسیرهای بزرگراهی به صورت مستقیم و تلاقی Tشکل بوده که این موضوع منجر به حوادث و سوانح ترافیکی متعدد در این مناطق شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در پایان اظهار داشت: در این کارگروه مباحث مختلف از جمله بحث واگذاری پارک آلومینیوم سازی به شهرداری اراک جهت استقرار مسافران با حفظ مالکیت شرکت آلومینیوم،ایمن سازی مسیرهای دسترسی مراکز و کارخانه ها و همچنین احداث پل عابر پیاده توسط شرکت آلومینیوم اراک در بلوار منابع طبیعی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.