stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 222400
  • 23 دی 1399 - 12:04
1
پرداخت سهم قانونی:

پرداخت سهم قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ نهایی شد

پرداخت سهم قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ نهایی شد
قم - رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: زیرساخت های آرامستان دارالسلام قم تا پایان سال جاری توسعه می‌یابد و به چرخه خدمات افزوده می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله جلالی ظهر امروز و در یک‌صد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: امروز سالروز تشکیل شورای انقلاب به‌فرمان امام خمینی (ره) است که این روز را نیز گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بزرگداشت دهه بصیرت بیان کرد: رهبر انقلاب بیانات ارزشمندی در نوزدهم دی‌ماه سال جاری در جهت زنده نگه‌داشتن روز ۱۹ دی و قیام مردم قم به‌عنوان منشاء انقلاب اسلامی داشتند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید این روز را به لحاظ ظاهر و همچنین محتوا زنده نگاه داشت.

جلالی عنوان کرد: همه ما باید شُکرگزار تمامی نعمت‌های الهی به‌ویژه نعمت رهبری و ولایت‌فقیه باشیم، ایشان در بزنگاه‌ها و شرایط خاص موجب عزت بخشی و آبرومندی ایران اسلامی و جلوگیری از انحرافات و فتنه‌ها و دسیسه‌ها شده‌اند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت آلودگی هوای شهر در کلان‌شهرهای کشور خاطرنشان کرد: در این زمینه مسئولان و مدیران دارای وظایف مشخصی هستند که اگر به تکالیف خود پایبند باشند می‌توان هوای پاکی را برای شهروندان ایجاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: شهروندان نیز در جهت صیانت از هوای پاک دارای وظایف مهمی هستند و با کاهش سوخت و یا ترددهای غیرضروری می‌توانند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا ایفاء کنند.

وی در مورد ضرورت پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرائم راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به اظهارنظر امیرآبادی هیئت‌رئیسه مجلس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، پرداخت سهم کامل و قانونی شهرداری‌ها از جرائم رانندگی در سال ۱۴۰۰ نهایی شد.

جلالی بیان کرد: این سهم در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ دیده‌شده و امیدواریم با تصویب نهایی در صحن مجلس، بتوانیم سهم قانونی برخی از دستگاه‌ها و ازجمله شهرداری را از جرائم راهنمایی و رانندگی عملیاتی کنیم.

وی در خصوص آرامستان دارالسلام قم عنوان کرد: زیرساخت‌های آرامستان دارالسلام قم تا پایان سال جاری توسعه می‌یابد و به چرخه خدمات افزوده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در این شرایط با حداقل زیرسازی می‌توان به دفن اموات پرداخت و در مورد غسال‌خانه نیز از ظرفیت بهشت معصومه استفاده کرد.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی این آرامستان از مطالبات مردم است و باید راه دسترسی را تسهیل کرد، در حال حاضر فضای سبز و جدول‌کشی انجام‌شده و بستر فراهم است و اگر بتوان قبل از عید، زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، می‌توانیم سال آینده بودجه لازم برای آسفالت اخذ کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.