stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 222175
  • 22 دی 1399 - 14:26
6

 خبرنگار قلم در جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین حایز رتبه شد

 خبرنگار قلم در جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین حایز رتبه شد
قزوین/قلم – احسان درزی رامندی خبرنگار قلم در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین حایز رتبه برتر شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین امروز با حضور سید نظام الدین موسوی رییس فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی و به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این مراسم اظهار داشت:  امسال بیش از ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد ۵۴۹ اثر به مرحله داوری راه یافته بودند.

محمد کشاورز افزود: در این جشنواره ۱۳۸ خبرنگار شرکت کرده بودند که از این تعداد ۸۰ نفر را آقایان و ۵۸ نفر را بانوان خبرنگار تشکیل داده بودند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۳۹ رسانه شناسنامه دار استان قزوین در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت:  البته یک بخش هم شامل شبکه اجتماعی می شد که در این فضا هم آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در ۱۰ بخش خبر، یادداشت، مقاله، گزارش، فیلم کوتاه، کاریکاتور، عکس خبری، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و مصاحبه و در ۱۳ محور برگزار شد.

هادی درزی رامندی سرپرست خبرگزاری قلم استان قزوین نیز در این جشنواره از سوی خبرگزاری حایز رتبه شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.