stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 222080
  • 22 دی 1399 - 13:42
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

بیماری کرونا فرصت یادگیری دانش آموزان را چند برابر کرده است

بیماری کرونا فرصت یادگیری دانش آموزان را چند برابر کرده است
هرمزگان-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در گذشته فرصت یادگیری فقط به روش سنتی بود ولی بیماری کرونا موجب ایجاد چند فرصت یادگیری برای دانش آموزان شده است.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت اللهی در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: قبلا یک فرصت یادگیری که همان روش سنتی بود در مدارس وجود داشت ولی به علت شیوع بیماری کرونا چند فرصت یادگیری از جمله فضای مجازی، برنامه آموزش تلویزیونی، منابع مکتوب و درسنامه خود آموز ایجاد شده است که دانش آموزان می توانند به صورت ترکیبی از این فرصت ها بهره بگیرند.

وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: کمپین حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و تهیه تبلت و گوشی برای آنها به راه افتاده است و حدود ۳۰۰ تبلت توسط مجمع خیرین غرب استان در اختیار دانش آموزان آن مناطق گذاشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک هزار گوشی هوشمند یا تبلت بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع کرده است و مبلغ هشت میلیارد ریال هزینه خرید تبلت نیز جمع آوری شده است.

بیت الهی هرچند کرونا شرایط سختی را برای جامعه فراهم کرده است ولی با ابتکار و خلاقیت مجموعه آموزش و پرورش استان، جهاد علمی مؤثری از ارائه خدمات خوب آموزشی ایجاد کرده و زمینه و بستر مناسبی را برای آموزش دانش آموزان به وجود آورده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.