stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 222051
  • 22 دی 1399 - 13:04
2

تولد دوباره مسی در آستانه سوپرجام

تولد دوباره مسی در آستانه سوپرجام

مهاجم بارسلونا به روزهای درخشان خود بازگشته است و در شروع هفته آینده فرصت دارد فاتح سوپرجام اسپانیا شود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی هفته ای را پشت سر گذاشت که در روزهای درخشانش سپری می کرد. مهاجم بارسلونا برابر وایادولید بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت تا سال ۲۰۲۰ را با احساس خوب به پایان برساند. سپس در سن مامس و لو کارمنس دبل کرد. به نظر می رسد ستاره آرژانتینی دوباره متولد شده است. شاید همه منتظرش بودند. مهاجم آبی اناری ها با به ثمر رساندن یازده گل در صدر برترین گلزنان لالیگا قرار دارد. او پس از این که شروع فصل ناامید کننده ای داشت و به سختی می توانست گلزنی کند اکنون دوباره به اوج بازگشته است. در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو دو گل به ثمر رساند اما می توانست شش بار دروازه میزبان را باز کند. دو ضربه اش به تیرک برخورد کرد، یک گل به خاطر تنها چند سانتی متر آفساید اعلام شد و توپ دیگرش با اختلاف میلیمتری به بیرون رفت. نکته قابل توجه این است که پس از ۷۱ تلاش بلاخره برابر گرانادا توانست از طریق ضربه آزاد گلزنی کند. 

فراتر از گل ها همه چیز بر وفق مراد مسی است. او تنها گل هایش را پیدا نکرده است، سبک و رهبری اش را بازیافته است. رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از دیدار مقابل گرانادا گفت: “از نخستین تمرین نه ناراحت و نه نگران مسی بودم.” مهاجم آرژانتینی پس از این که در سال ۲۰۲۰ نقش کمرنگی در بازی های خارج از خانه داشت اکنون تعیین کننده شده است. او در دیدار های سخت کاپیتان تیمش بود و در جایی که سرما تیم را تحت فشار قرار می داد و بازی کردن راحت نبود به عنوان رهبر آبی اناری ها عمل کرد. عملکرد مسی در وایادولید، اوئسکا، بیلبائو و گرانادا تعیین کننده بود و آن معنای زیادی داشت. همچنان که مهاجم تیم کاتالانی درباره آینده اش تصمیم می گیرد داستان فکس کاملا فراموش شده است. با این حال این احساس به وجود آمده است مسی دوباره شادی را در زمین پیدا کرده است و دوباره احساس راحتی با تیمش می کند. زمانی که کومان خواست او را در دقیقه ۶۵ دیدار برابر گرانادا تعویض کند خیلی راحت این تصمیم را پذیرفت، در حالی که می توانست تعداد گل هایش را برابر میزبان افزایش دهد. 

اکنون مسی فرصت دارد در شروع هفته آینده یک جام را بالای سر ببرد. با وجود این که بارسا نتوانست نه لالیگا را فتح کند و نه به فینال کوپا دل ری صعود کند (هنوز قهرمان مشخص نشده است) به عنوان نایب قهرمان لالیگا در سوپرجام رقابت خواهد کرد. ستاره آرژانتینی پر افتخارترین بازیکن تاریخ بارسلونا به حساب می آید و ۳۴ جام را فتح کرده است. او اکنون مشتاق است تا یک قهرمانی دیگر را تجربه کند و در اولین گام چهارشنبه شب به عنوان کاپیتان بارسلونا برابر رئال سوسیداد قرار می گیرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.