stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 221662
  • 21 دی 1399 - 16:04
1

اختلاف رئال مادرید و لالیگا به جنگ تبدیل شده است

اختلاف رئال مادرید و لالیگا به جنگ تبدیل شده است

تنش میان رئال مادرید و لالیگا پس از دیدار سفیدپوشان و اوساسونا به جنگ تبدیل شد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، کاملا آشکار است که رئال مادرید مانند شروع فصل گذشته مطابق انتظار عمل نکرده است. از تیمی که پس از دوران قرنطینه قدرتمند ظاهر شد خبری نیست و مدافع عنوان قهرمانی از این شرایط راضی نیست. 

اختلاف میان سفیدپوشان و لالیگا و رییس این سازمان از مدت ها پیش وجود داشته است. از خیلی وقت پیش رئال مادرید به دلیل این که استراحت کمی نسبت به دیگر تیم ها همچون بارسلونا در برنامه بازی ها داشته  معترض بوده است. 

این اعتراض زمانی شروع شد که در بخش پایانی فصل گذشته لالیگا رئال مادرید در ۶۴ ساعت باید دو بار به میدان می رفت. در این فصل هم اظهارات فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) و خاویر تباس (رییس لالیگا) درباره سوپر لیگ به این اختلاف دامن زد. پرس موافق برگزاری چنین رقابتی است اما رییس لالیگا حتی نمی خواهد حرفی در این رابطه بشنود. 

یکی از آخرین اختلاف ها درباره VAR بود. پرس از بازبخش تصاویر و پیام ها انتقاد کرد و تباس پاسخ قاطعی داد و گفت: “اگر فکر می‌کنند واضح نیست، می توانند از شبکه رئال مادرید تماشا کنند که در آنجا همه چیز مشخص‌تر است. 

در رابطه با بازی اوساسونا و رئال مادرید این اختلاف به جنگ تبدیل شد. سفیدپوشان پس از بازی به انتقاد از لالیگا پرداختند، به خصوص تیبو کورتوا و زین الدین زیدان خیلی عصبانی بودند چون معتقد بودند شرایط برگزاری بازی وجود نداشت. تیم مادریدی پس از تساوی دو امتیاز مهم را از دست داد. شرایط برای رئال مادرید خیلی پیچیده بود و این تیم باید در برف و مه شدید با هواپیما به پامپلونا سفر می کرد. حتی تا آخرین ساعات نمی دانست دیدار برابر اوساسونا برگزار می شود یا نه. در نهایت در زمینی بازی کرد که شرایط ایده الی نداشت. زمانی که فرصت پیشی گرفتن از اتلتیکو مادرید صدرنشین از دست رفت مدافع عنوان قهرمانی به شدت خشمگین شد. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.