stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 221607
  • 22 دی 1399 - 9:58
3

بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فرش خوزستان ایجاد می شود

بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فرش خوزستان ایجاد می شود
خوزستان - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مهارت آموزی برای اشتغال گفت: ۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فرش در سطح استان ایجاد و در این استان توزیع می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عبدالنبی سواعدی روز یک شنبه در نشست شورای مهارت اندیمشک در فرمانداری افزود: یک تفاهم نامه با مرکز ملی فرش ایران در این راستا بسته شده و پیگیری لازم برای تحقق این مهم در حال انجام است.

وی بیان کرد: شهرستان های اندیمشک، اندیکا و مسجدسلیمان در این حوزه از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردارند و باید در این حوزه تقویت شوند.

وی گفت: اولین مرکز رشد فنی و حرفه ای این شهرستان با همکاری پارک علم و فناوری با حضور معاون علم و فناوری رییس جمهوری فردا افتتاح می شود که این اولین مرکز در کشور است.

سواعدی اظهار داشت: این مرکز در واقع روش نوینی از مهارت آموزی مبتنی بر علم و دانش و نوآوری است و گام مهمی در سطح منطقه به شمار می رود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان سازماندهی و هدایت منابع موردنیاز برای توانمند سازی نیروی انسانی در سطح استان مهم و برای تحقق اهداف آن برنامه ریزی شده است.

وی گفت: شورای مهارت با این رویکرد در سطح شهرستانها تشکیل شده و مصوبات راهبری این شوراها هم در شورای برنامه ریزی استان مطرح و اعتبارات مورد نظر هم برای تحقق آنها لحاظ خواهد شد.

به گفته وی اجرای دقیق مصوبات شوراهای مهارت استان فرصتی ارزشمند برای تقویت بخش مهارت آموزی و آماده کردن نیروی کار ماهر در سطح استان است.

وی با تشریح شرایط اندیمشک گفت: حجم سرمایه گذاری در طرح های مختلف این شهرستان بسیار مطلوب است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی افزود: در این راستا تامین نیروی ماهر ضرورت دارد و ما آمادگی داریم در زمینه آموزش نیروی ماهر از ظرفیت های فنی و حرفه ای استفاده کنیم.

سواعدی بیان کرد: برای احیای مشاغل بومی استان هم تلاش می شود و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد در کنار صنایع خواهند بود.

وی افزود: اندیمشک در زمینه مسابقات متعدد در حوزه های ورزشی و علمی و سایر بخش ها بسیار موفق بوده و در زمینه مسابقات ملی مهارت هم باید پویا باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.