stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 221066
  • 20 دی 1399 - 20:05
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان

انتقال ۳ میلیون متر مکعب پساب به پتروشیمی ابن سینا در دستور کار

انتقال ۳ میلیون متر مکعب پساب به پتروشیمی ابن سینا در دستور کار
همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: انتقال 3 میلیون متر مکعب از پساب به پتروشیمی ابن سینا نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان و به نقل از  روابط عمومی شرکت آبفا همدان، سیدهادی حسینی بیدار در نشستی که با حضور فرماندار فامنین و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی گفت: به یاری خداوند مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب همدان راه اندازی شد و در حال حاضر این تصفیه خانه آمادگی تصفیه ۱۲۸۰ لیتر در ثانیه پساب را داراست که البته در هین راستا چیزی در حدود ۴۰ میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به نیروگاه شهید مفتح انتقال یافت.
وی با اشاره به کیفیت بالای پساب تصفیه شده اظهار کرد: با بهره گیری از تصفیه خانه فاضلاب همدان تمامی صنایع در مسیر میتوانند از پساب تصفیه شده برخوردار شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر یک و نیم میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به پتروشیمی هگمتانه تخصیص یافته است، عنوان کرد: انتقال ۳ میلیون متر مکعب از این پساب به پتروشیمی ابن سینا نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است.
این مسئول با اشاره به اینکه درحال حاضر، سطح آب دشت فامنین به دلیل مجموعه اقدامات اینچنینی در حال مثبت شدن است، بیان کرد:ما آمادگی داریم به تمامی صنایع موجود در شهرستان فامنین با انتقال پساب تصفیه شده خدمت رسانی نماییم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین خاطرنشان کرد: مازاد پساب تصفیه شده به سفره های آب زیرزمینی تزریق میشود.
وی در ادامه ضمن اشاره به پروژه های مرتبط با فاضلاب شهرستان فامنین عنوان کرد: در این خصوص با مساعدت نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی (حاجی بابایی) تا کنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شده که بر همین اساس طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

حسینی بیدار همچنین ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در بخش آب در شهرستان فامنین نیز بیان کرد: در حال حاضر چیزی در حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیمان در این بخش در حال اجرااست.
وی در خصوص پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد فامنین نیز گفت:باهمکاری سپاه پاسداران استان، ۳۰ کیلومتر لوله گذاری این روستا به انجام رسید و وارد مدار شد ضمن اینکه در روستای دهلق نیز به صورت امانی پروژه آبرسانی در حال انجام است و به زودی آماده بهره برداری میشود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.