stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 220610
  • 20 دی 1399 - 10:39
0

دومین شکست مرحله نهایی لیگ برتر در کارنامه والیبال شهرداری قزوین

دومین شکست مرحله نهایی لیگ برتر در کارنامه والیبال شهرداری قزوین
قزوین/قلم- تیم بانوان شهرداری قزوین دومین شکست را در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مقابل سایپا مدعی قهرمانی این دوره پذیرفت تا در رده چهارم جدول رده بندی جای بگیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، تیم والیبال شهرداری قزوین که با هدایت اکرم قهرمانی برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها پا به میدان گذاشته بود این روزها با حریفان قدرتمند و با تجربه‌ای مواجه شده است که گذشتن از سد آنها به راحتی برای این تیم میسر نیست.

نماینده بانوان استان در لیگ برتر والیبال سال ۹۹ در پایان دیدارهای هفته دوم لیگ متمرکز موفق شده بود به عنوان تیم دوم راهی دور نهایی مسابقات شود و انگیزه و روحیه بالایی را حداقل برای قرار گرفتن در سکوی اول تا سوم داشته باشد.
این تیم تا به امروز در مرحله نهایی لیگ برتر دو دیدار با ۲ حریف تهرانی پیکان و سایپا داشته که اولی با نتیجه سه بر یک و دومی با نتیجه سه بر صفر به نفع رقیبان به پایان رسیده است.
هم اکنون تیم سایپا تهران با ۲ برد، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران نیز با یک برد در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند و نماینده استان بدون هیچ پیروزی و امتیازی در رده چهارم جای دارد و شرایط سختی را برای رسیدن بر سکوی اول تا سوم در هفته دوم مرحله نهایی مسابقات پیش رو خواهد داشت.
سرمربی شهرداری قزوین در خصوص دیدار این تیم با سایپا گفت: این تیم بازیکنان با تجربه‌ و اغلب ملی پوش دارد و برد آن برای شهرداری قزوین بسیار دشوار بود ولی بازیکنان ما نیز در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

اکرم قهرمانی گفت: شاید یکی از دلایل اینکه نتوانستیم نتیجه مطلوب را  در این دیدار کسب کنیم این بود که یکی از بازیکنان اصلی ما دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست در مسابقات حضور یابد.
وی اظهار امیدواری کرد این بازیکن را در هفته دوم مقابل ذوب آهن و پیکان داشته باشد تا با عملکرد بهتر تیم به نتیجه بهتری در این مرحله دست یابد.
سرمربی سایپا نیز تیم قزوین را تیمی خوب ارزیابی کرد و گفت: ما این تیم را آنالیز کرده بودیم و موفق شدیم جوری کار کنیم که فرصت استفاده از بازیکنان دیگر را هم داشته باشیم.

مریم هاشمی گفت: با توجه به برنامه ریزی و آنالیز انجام شده توانستیم بازی را سه بر به هیچ به نفع خود به پایان برسانیم و امیدواریم در هفته جاری که بازی‌های سختی را در پیش رو داریم بتوانیم به همین منوال پیش برویم و به سکوی قهرمانی نزدیک‌تر شویم.
مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از سه‌شنبه (۱۶ دی‌ماه) با رقابت گروه اول متشکل از تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام‌های اول تا چهارم جدول آغاز شده است.
در گروه دوم، تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به عنوان تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های الف و ب مرحله مقدماتی، برای کسب مقام‌های پنجم تا ششم با هم بازی خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.