stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 220526
  • 20 دی 1399 - 10:11
2

کربکندی: به رحمان رضایی اولتیماتوم ندادیم

کربکندی: به رحمان رضایی اولتیماتوم ندادیم
اصفهان_ سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌خواهیم رحمان رضایی را تحت فشار قرار دهیم و به او اولتیماتوم ندادیم و باید تا یکی دو هفته آینده منتظر بمانیم تا عملکرد تیم را ببینیم.
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌خواهیم رحمان رضایی را تحت فشار قرار دهیم و به او اولتیماتوم ندادیم و باید تا یکی دو هفته آینده منتظر بمانیم تا عملکرد تیم را ببینیم.

رسول کربکندی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نظر من این است که برای فوتبال فقط تخصص نیاز نیست و کسی باید رییس فدراسیون شود که مدیریت قوی و پشتوانه سیاسی داشته باشد و حمایت شود. این‌که ارتباطات سیاسیون با فدراسیون قطع شود غیر ممکن است چرا که برخی‌ها در کنار فوتبال برای خودشان اسم و رسم پیدا می‌کنند. دیدگاه کلی می‌گوید برای رییس فدراسیون فقط تخصص کافی نیست و باید بتواند از منابع مالی خوب استفاده کند.

او ادامه داد: نمی‌توانیم بگویم نباید با افراد سیاسی ارتباط نداشته باشد چرا که اگر حمایتی صورت نگیرد ممکن است فوتبال به مشکل بخورد. همه دارند می‌گویند علی کریمی گزینه خوبی است و من هم علی کریمی را به عنوان کسی که حرفش را می‌زند و با مشکلات همراهی می‌کند موافق هستم و باید ببینیم اجازه می‌دهند این آدم‌ها انتخاب شوند یا خیر. مسائل پشت پرده زیادی وجود دارد که شاید هر کسی را نگذارند رییس فدراسیون شود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان اضافه کرد: در مجموع باید بگویم رییس فدراسیون اول باید یک مدیر قوی باشد و تخصص و جامعه شناسی داشته باشد. همچنین باید با رده‌های بالای کشور هم ارتباط داشته باشد. در مجموع سه فاکتور مدیریت، تخصص و منابع مالی برای ریاست فدراسیون و در کنار این‌ها یک روابط عمومی خوب برای برقراری ارتباط با تمام قشرهای جامعه نیاز است. اگر آن شخص مدیر است باید اشخاص متخصص کنارش باشند. اگر متخصص است هم باید مدیران قوی در کنار او باشند و این دو باید همدیگر را پشتیبانی کنند.

او در رابطه شرایط ذوب‌آهن گفت: نسبت به سه چهار هفته اول شرایط تیم بهتر شده است اما به دلیل مسائل داوری و کرونا و اتفاقاتی که در این چند هفته افتاده است، بخش مهمی از آن توجیه می‌شود. در مجموع روند تیمی ما بهتر شده است و یک سری مشکلات کوچک فنی وجود دارد و اگر این‌ها را برطرف کنند و اعتماد به نفس و روحیه لازم در بازیکنان‌مان به وجود بیاید، قطعا می‌توانند تیم موفقی شوند. اگر یک پیروزی به دست بیاید از نظر روحی و روانی خیلی می‌توانند در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا به رحمان رضایی اولتیماتوم داده شده است یا خیر؟ عنوان کرد: به دلیل آن اتفاقات نخواستیم اولتیماتوم دهیم تا مربی تحت فشار روحی قرار بگیرد و می‌خواهیم فعلا کارش را انجام دهد. البته نمی‌شود بنشینیم و همینطور نگاه کنیم چرا که تیم‌مان در جایگاه خوبی نیست و تیم‌های بالاتر هم در حال امتیاز گرفتن هستند. اگر این فاصله امتیازی زیاد شود خطراتش بیشتر است. هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما منتظر یکی دو بازی آینده هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

او در رابطه با شایعاتی مبنی جدایی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: این موضوع شایعه نبود. دوره مدیریت او به پایان رسیده بود و به همین دلیل یا باید این ماموریت تمدید می‌شد یا این‌که یک جایگزین برای او انتخاب می‌کردند. گویا ماموریت او تمدید شده و مشکل بیماری‌اش هم برطرف شده و اکنون مشغول مسئولیتش است و دیگر بحثی در رابطه با جدا شدن او نیست.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.