stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 220324
  • 19 دی 1399 - 18:12
1

مدیران ناکارآمد چهل سال گذشته اهواز و شهرهای آسیب دیده خوزستان پاسخگو باشند

مدیران ناکارآمد چهل سال گذشته اهواز و شهرهای آسیب دیده خوزستان پاسخگو باشند
خوزستان - به نظر میرسد وقت آن رسیده که در خصوص عدم توسعه یافتگی و معضلات به ارث رسیده شهرهای اهواز، بندر امام خمینی ره، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، مسجدسلیمان و... کارشناسان، رسانه ها و متولیانی که باید هدررفت بیت المال، کوتاهی ها، سهل انگاری ها را در حوزه خدمات شهری، عمرانی و... موشکافی و واکاوی کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از خوزستان، اگر‌ متولد اهواز باشید و در کوچه پس کوچه های این شهر کودکی تان به میانسالی رسیده باشد حتما هرساله خیابانهای آب گرفته را در جای جای آن دیده اید یا پس زدگی فاضلاب را حتی در تابستان داغ مشاهده کرده اید. چاله و چوله های آسفالت های اهواز هم که همواره شهره ی عام و خاص بوده است.

در حوزه شهری اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم بیشتر شهرداران، مدیران عامل شرکت آبفای اهواز  هم در سی سال گذشته باید پاسخگوی مشکلات امروز در بحث شبکه دفع آبهای سطحی، شبکه فشل و پر ایراد فاضلاب، عدم ایجاد زیرساختهای شهری و… باشند.

اگر به آرشیو خبری صدا و سیمای خوزستان یا مطبوعات هم رجوع کنیم قطعا متوجه میشویم که بسیاری از چالشهای سریالی سالهای سال گریبان ما را گرفته است و حکایت تلخیست که تمامی ندارد!

وقتی در دوره یک مدیر که اتفاقا اوضاع اقتصادی هم بهتر از امروز بوده بسیاری از پروژهها به بوته فراموشی سپرده می شود و یک مدیر با محدودیتهای متعدد بودجه ای و درآمدی چگونه میتواند جور تمام سهل انگاری های گذشته را بکشد و نقد غیرمنصفانه شود و برای فرصت سوزی های گذشته پاسخگو باشد؟!

به هرحال هر مدیری باید پاسخگوی ناکارآمدی دوره مسئولیت خود باشد. به نظر میرسد وقت آن رسیده که در خصوص عدم توسعه یافتگی و معضلات به ارث رسیده شهرهای اهواز، بندر امام خمینی ره، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، مسجدسلیمان و… کارشناسان، رسانه ها و متولیانی که باید هدررفت بیت المال، کوتاهی ها، سهل انگاری ها را در حوزه خدمات شهری، عمرانی و… موشکافی و واکاوی کنند.

این روش که آخرین مدیر که در دسترس است را برای تمام گذشتگان مورد نکوهش قرار دهیم موجب می شود که در آینده بسیاری از مدیران برای قبول مسئولیت سازمانها و نهادهایی که چالش ها و عقب ماندگی های انباشته دارند عطای مسئولیت را به لقایش ببخشند.

امیدورایم‌ که در ماههای پایانی سال که ایام نوروز را هم در پیش داریم منطق و انصاف را چاشنی مواضع خود در مباحث شهری همه شهرهای استان خوزستان کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.