stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 22022
  • 10 دی 1394 - 11:32
2

واکنش مسی به پنالتی مشکوک

ستاره آرژانتینی آبی اناری ها به پنالتی مشکوکی که روی او گرفته شد واکنش نشان داد. او خوشحال است که تیمش در یک بازی سخت به پیروزی رسیده است.

قلم | qalamna.ir :
بارسلونا در هفته هفدهم رقابتهای لیگا موفق شد با نتیجه چهار بر صفر رئال بتیس را در هم کوبد تا با یک بازی کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید به صدر جدول رده بندی بازگردد.
 
در این دیدار داور یک ضربه پنالتی به سود بارسلونا گرفت که بسیار مشکوک بود و جنجال زیادی در رسانه های اسپانیایی به پا کرد و حتی سرمربی آبی اناری ها را هم وادار به واکنش در نشست خبری بعد از بازی کرد.
 
مسی که ضربه پنالتی روی او گرفته شد در واکنش به این پنالتی مشکوک گفت: نمی دانم که آیا پنالتی بود یا نه. چیزی ندیدم. تنها می‌توانم بگویم که دروزابان حریف اصلا قصد اذیت کردن من را نداشت.
 
او درباره بازی هم گفت: به خاطر حضور در جام جهانی باشگاهی از رقابت های لیگا دور شدیم و چند روزی بود که به میدان نرفته بودیم. خوشبختانه بازگشت خوبی داشتیم و موفق شدیم که در این دیدار سه امتیاز را به دست آوریم و بازی خوبی را به نمایش گذاریم. بازی سختی بود و اتفاقات زیادی در آن رخ داد اما در نهایت با اقتدار به پیروزی رسیدیم و این اتفاقی بزرگ برای ما بود.
 
ایسنا و به نقل از الموندو دیپورتیو، مسی در سال ۲۰۱۵ عملکرد درخشانی با پیراهن بارسلونا داشت و توانست قهرمانی در ۵ جام را به دست آورد. او جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا است و شانس بسیار بالایی دارد که برای پنجمین بار در تاریخ خود این جایزه ارزشمند را به دست آورد.
 
این ستاره آرژانتینی درباره این سوال که آیا توپ طلا به او خواهد رسید، پاسخ داد: من چیزی نمی دانم.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.