stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 219680
  • 18 دی 1399 - 11:15
5

روغن به اندازه نیاز مردم در بازار خوزستان نیست/ با اخلال کنندگان تامین کالاهای اساسی برخورد می شود

روغن به اندازه نیاز مردم در بازار خوزستان نیست/ با اخلال کنندگان تامین کالاهای اساسی برخورد می شود
خوزستان- مدیرکل تعزیزات حکومتی استان خوزستان گفت: در حاضر به میزانی که موضوع کمبود روغن اشباع و نیاز مردم برطرف شود روغن در بازار موجود نیست.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از خوزستان، نعمت‌الله بیرانوندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته جلسه مفصلی در خصوص کمبود روغن و فروش کالا همراه با روغن برگزار شد که در آن جلسه مدیران سازمان صنعت اعلام کردند در چند روز آینده مشکلات تامین روغن استان برطرف خواهد شد.

وی افزود: درحال حاضر به میزانی که این بحث اشباع و نیاز همه مردم برطرف شود روغن در بازار موجود نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی و در کنار آن سپاه، بسیج، اطلاعات، صنعت و اتاق اصناف شبانه‌روزی درحال گشت و بررسی هستند.

بیرانوندی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۲ مورد احتکار روغن کشف شده که کالای ضبط شده در بازار و میان مردم توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: باوجود پیگیری و نظارت‌های جامعی که درحال انجام است انتظار داریم مشکل کمبود و یا نبود روغن برطرف شود.

همچنین رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضائی در سه موضوع حل مشکلات در مسیر تامین نهاده‌های دامی، نظارت بر روند توزیع کالا و پیشگیری از تخلفات در جهت تامین کالای اساسی مردم فعال است.
 
حجت الاسلام صادق مرادی افزود: یک کشتی حامل بیش از ۲۹ هزار تن روغن خام به علت مشکلات کیفری نتوانست بار خود را تخلیه کند که با ورود دادستانی مرکز استان و حل مشکلات، بار این کشتی تخلیه شد.
 
وی ادامه داد: دستگاه قضایی به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی بر روند توزیع کالا نیز نظارت می‌کند که در جلسه که برای تامین کالای اساسی برگزار شد نتیجه آن شد که توزیع روغن در بازار در حال انجام شدن است.
 
رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: دادگستری استان  بر پیشگیری از وقوع تخلف تاکید و با مدیران و افرادی که در زمینه تامین کالای اساسی اختلال ایجاد کردند برخورد قانونی می‌کند.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.