stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 21967
  • 09 دی 1394 - 19:18
5

«رو به رو»ی اصلاحات منتشر می شود

«رو به رو»ی اصلاحات منتشر می شود

دوهفته نامه سیاسی و فرهنگی «رو به رو» به سردبیری سروش فرهادیان و مدیرمسئولی پوریا سوری منتشر می شود.

قلم | qalamna.ir :

photo_2015-12-30_19-14-30

خبرنگار قلم نیوز، دوهفته نامه سیاسی و فرهنگی رو به رو، با مشی اصلاح طلبانه و با رویکردی مبتنی بر روزنامه نگاری تحقیقی، نخستین شماره خود را بر پیشخوان مطبوعات عرضه می کند.

تولد یک نشریه جدید در آغازین روزهای زمستان، در شرایطی رقم می خورد که فضای رسانه ای کشور جنب و جوش چندانی نداشته و مدت هاست دوره رسانه های تاثیرگذار و پرتیراژ به سر آمده است. با این حال «رو به رو» که متشکل از روزنامه نگاران جریان اصلاحات است، بنا دارد با رویکردی مبتنی بر روزنامه نگاری موسوم به «تحقیقی» که گزارش محور و سوژه یاب است، بابی را که سال هاست در مطبوعات ایران بسته شده، بازگشایی کند.

سوژه هایی که در «رو به رو» با آن رو به رو می شوید، بر دو نوع است، نخست سوژه هایی که پرداختن به آن مستلزم وقت و هزینه زیاد است و اصولا نشریات امروزی به سراغ آن نمی روند و دیگر سوژه هایی که برخی از اهالی مطبوعات نگرانی های مختلفی از پرداختن به آن دارند.

روزنامه نگاران حاضر در هیات دبیران «رو به رو» از اهالی باسابقه مطبوعاتند که سابقه فعالیت در رسانه های جدی اصلاح طلب را در کارنامه خود دارند.

در «رو به رو» مهدی حسنی دبیرعکس، مصطفی دهقان دبیراقتصادی، سعید برآبادی دبیراجتماعی، امیرهادی انواری دبیرپرونده ویژه، نیما راد دبیرسیاسی و معاون اجرایی سردبیر، علی ذهابی دبیردیپلماسی، معصومه احمدیان دبیرویراستاری، مسعود رئیسی دبیرطرح و حسین توکلی در سمت مدیرهنری ، مشغول به فعالیتند و گروهی از روزنامه نگاران و خبرنگاران مستقل مطبوعات، هیات تحریریه «رو به رو» را تشکیل می دهند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.