stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 21957
  • 09 دی 1394 - 15:34
2

دستگیری ۲ قاچاقچی پرنده در تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی پرندگان در عملیات شب گذشته یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی افزود: در پی اعلام فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست مبنی بر ورود سرکرده قاچاقچیان پرندگان شکاری به استان تهران موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی لازم با مقام قضائی و پلیس پیشگیری، اقدام شناسایی انجام گرفت گفت: در این عملیات مخفیگاه قاچاقچیان شناسایی و شب گذشته خودروی حامل پرندگان شکاری کمیاب در عوارضی اتوبان تهران- قم با همکاری کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی متوقف و دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه سرکرده این باند با سوابق قاچاق پرندگان شکاری در سطح کشور، یکی از دستگیر شدگان بود، گفت: از این قاچاقچیان تعداد هفت پرنده شامل چهار بهله بالابان، یک بهله شاهین و دو باقرقره شکم سفید کشف و ضبط شد.

میرزاکریمی افزود: این پرندگان شکاری که بر روی پلکان دوخته شده بودند کشف و برای درمان و اقدامات لازم به کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این متخلفان که قصد انتقال پرندگان به استان های جنوبی و خروج آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشته اند پس از دستگیری به مقامات قضائی تحویل گردیدند.

میرزاکریمی گفت: عملیات شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند در سطح کشور در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.