stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 219496
  • 17 دی 1399 - 18:15
0

نمک‌روی‌زخم نپاشید مردم می‌فهمند آقای‌روحانی!

قلم | qalamna.ir :

امیر معروف
حسن روحانی در بخشی از جلسه امروز خود گفت: « ارز دولتی کالاهایی مثل چای، شکر، برنج، حبوبات، لاستیک و… را از ارز ۴۲۰۰ تومانی به نیمایی طوری تغییر دادیم که بسیاری از مردم نفهمیدند.»
 مردم می فهمند آقای رئیس! آنها با پوست و استخوان خود گرانی‌ها را لمس کرده و در خانه‌ها و محله هایشان مدام از گرانی ها گلایه می‌کنند. اما از آنجا که صدایشان به گوش شما و سایر مسئولان نمی‌رسد، می‌گویید نفهمیدند! شما مقصر نیستید برداشت اکثریت مردم هم این است که دولت به تنهایی مسبب این مشکلات نیست. و اصلا نمی توان با وجود پراکندگی در سطوح قدرت و پاسخگو نبودن عوامل اصلی پشت پرده گرانی‌ها و فشارها تمام تقصیرات را به گردن دولت انداخت. از این رو، بهتر بود می‌گفتید مردم با علم به اینکه دولت سهم کمی در بروز بحران‌ها دارد، گرانی‌ها را تحمل کردند و خود را جای رئیس‌جمهوری گذاشتند که در عین آنکه رئیس شورای عالی امنیت ملی است، اما از بیانیه زیرمجموعه خودش علیه اظهاراتی که مطرح کرده بی خبر است.

با اظهارات خود نمک به زخم مردم نپاشید
 علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس: متاسفانه دولتمردان اظهارات متناقضی دارند چرا که تاکنون می‌گفتند، تمامی نهاده‌های دامی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کرده‌اند اما اکنون می‌گویند؛ طوری با هنرمندی عرضه ارز ۴۲۰۰ تومانی را کاهش داده‌اند که مردم اصلا متوجه گرانی‌ها نشدند. در حالی براساس برخی از اسناد، نزدیک به ۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال جاری عرضه شده است، که آقای رئیس جمهور از از کاهش عرضه ارز ۴۲۰۰ تومانی سخن می‌گوید؛ همچنین در پی این عرضه قیمت نهاده‌های دامی، مرغ، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی چند برابر شده و تعجب‌آور است که آقای رئیس‌جمهور نمی‌دانند قیمت هر یک دانه تخم مرغ به ۱۷۰۰ تومان رسیده است! آقای رئیس‌جمهور باید بداند؛ ایشان رکورددار افزایش قیمت ارز در تاریخ ایران است البته آقای روحانی نزدیک به یک سال است که در قرنطینه به سر می‌برد به همین دلیل از فشار اقتصادی وارد شده به خانواده‌ها بی‌اطلاع است. بهتر است آقای رئیس جمهور سکوت کند و با این اظهارات نمک به زخم مردم نپاشد چراکه این اظهارات درد مردم را بیشتر می‌کند

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.