stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 219384
  • 17 دی 1399 - 14:34
1

سفر و اقامتی بینطیر در استانبول را با خواندن این مقاله تجربه کنید

قلم | qalamna.ir :
بهترین محلات استانبول برای گردشگران
عموم گردشگران بر اساس تجربه، میزان خدمات گردشگری، دسترسی به حمل و نقل عمومی و نزدیکی به جاذبه‌های توریستی استانبول در این محلات اقامت دارند:
سلطان احمد، سیرکجی، تقسیم، کاراکوی و گالات، ماچکا و نیشانتاشی، کاباتاش و بیشکتاش.
با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید توانست، بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در این محلات پیدا کنید. همیشه نظر کاربران دیگر در مورد کیفیت هتل را بخوانید. برخی هتل‌ها امکان رزرو قبل از سفر بدون پرداخت هزینه اولیه را دارند. فقط از سایت‌های مرجع رزرو هتل، اطلاعات خود را کسب کنید. در حال حاضر پرواز شیراز استانبول برقرار است. خرید بلیط هواپیما شیراز به استانبول یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین‌های متعددی خط پرواز شیراز به استانبول را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما شیراز به استانبول را از مجموعه متنوع پرواز چارتر شیراز به استانبول خریداری کنید.

خیابان استقلال اصفهان
۴ سبک سفر و محلات استانبول
حالا که محلات توریستی استانبول را شناختید، لازم است بدانید به چه سبکی سفر می‌کنید. این چهار سبک به صورت لوکس، خانوادگی، اقتصادی و زندگی شبانه خلاصه می‌شود. برای ساده کردن موضوع بر اساس محلات استانبول این پیشنهادات را دارید:

بهترین محل اقامت در سفر لوکس به استانبول
اگر می‌خواهید سفر پر خرج داشته باشید و دنبال جای لوکس هستید محله بیشکتاش بهترین گزینه برای شماست. چرا که یکی از جذاب ترین مناطق شهر استانبول برای گردش راحت، محیط آرامش بخش و دارای تنوع است. شما در مجاورت ساحل و ترمینال کشتیرانی قرار دارید، و براحتی می‌توانید سوار بر کشتی به سمت دیگر شهر بروید. دسترسی نزدیک به میدان تقسیم نیز دارید که عموم گردشگران جوان در آن وقت سپری می‌کنند.

بهترین محل اقامت در سفر اقتصادی به استانبول
اگر اهل سفر اقتصادی و کم هزینه هستید، به محله کاراکوی بروید. این محله زیبا با مغازه‌های کوچک و کافه‌های محلی جای راحتی برای اقامت است. کاراکوی نزدیک گولدن هورن استانبول قرار گرفته است. شما می‌توانید سوار بر کشتی به بخش آسیایی سفر کنید.

خانه‌های رنگین در استانبول
بهترین محل اقامت در سفر خانوادگی به استانبول
اگر همراه با خانواده سفر می‌کنید، محله نزدیک به بازار بزرگ استانبول بمانید. شما در نزدیکی قدیمی ترین و جذاب ترین بازار سنتی دنیا هستید. محلی مناسب برای پیاده روی همراه خانواده برای خرید سوغات، چای، شیرینی‌های ترک و … که جای چانه زنی دارید. شما همچنین به جاذبه‌های گردشگری اصلی شهر یعنی کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی نزدیک هستید. عصرها بهترین موقع برای قدم زدن در ساحل این منطقه است.

بهترین محل اقامت برای تجربه زندگی شبانه در استانبول
اگر هم تجربه زندگی شبانه و گشت و گذار در شب برایتان لذت بخش است، محله گالاتا و تقسیم مناسب هستند. گالاتا پر از فضاهای عمومی و کافه‌هایی ست که برای قدم زدن در شب بی نظیر است. شما به انواع رستوران و مراکز خرید نیز دسترسی دارید. شما می‌توانید یک پیاده روی شبانه جذاب از گالاتا به میدان تقسیم و محدوده پر جنب و جوش استقلال در شب داشته باشید.

نمایی از برج گالاتا
بهترین محل اقامت در سفر اول استانبول
برای کسانی که اولین بار به استانبول سفر می‌کنند، محدوده سلطان احمد بهترین مکان اقامت است. زیرا مشهورترین منطقه توریستی شهر است و مرکز تاریخی و فرهنگی آن محسوب می‌شود. شما بدون از دست دادن زمان، به خیلی از جاذبه‌های استانبول دسترسی نزدیک دارید. برای داشتن سفری آسوده بلیط هواپیما تهران استانبول را از یک ماه قبل تهیه کنید. یکی از خطوط هوایی پر تردد ایران، پرواز تهران به استانبول است. به خاطر محبوبیت استانبول برای ایرانیان از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه استانبول، پروازهای منظمی انجام می‌گیرد. به واسطه اینکه استانبول معروفترین شهر گردشگری ترکیه و در رده سوم جهان قرار دارد، فرودگاه جدید استانبول با امکانات پیشرفته، به عنوان بزرگترین فرودگاه این کشور تاسیس شده است. شما می‌توانید از طریق سایت تریپ، خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول را به سهولت انجام دهید. تعدد گردشگران باعث شده تا ایرلاین‌های بزرگ مسیر هوایی تهران به استانبول را پوشش دهند. به همین دلیل شما شانس زیادی برای خرید بلیط چارتر استانبول خواهید داشت.
 
سخن آخر
سامانه فروش بلیط هواپیما تریپ به شما کمک می‌کند تا از آخرین قیمت‌ها در تاریخ مورد نظرتان مطلع شوید و خرید خود را آنلاین انجام دهید دهید. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.