stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 219152
  • 17 دی 1399 - 11:13
1
نائب رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس:

نقش زنان در اقتصاد هرمزگان کلیدی است

نقش  زنان در اقتصاد هرمزگان کلیدی است
هرمزگان-نائب رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس در آیین افتتاح کانون زنان بازرگان هرمزگان با اشاره به تأثیر زنان در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه حوزه‌ی اقتصاد، عنوان کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند. اثرگذاری‌های مستقیم آن‌ها در امر اقتصاد را باید بپذیریم.
قلم | qalamna.ir :

حسن روحانی بیان داشت:  بانوان از همان ابتدا در خانواده پایه‌گذار اقتصاد و مدیریت امور بوده‌اند و به‌این‌ترتیب باید در اقتصاد استان و کشور هم سودمندی و تأثیرگذاری آنان را مشاهده کنیم.

وی بیان داشت: نباید نقش زنان را در اقتصاد نادیده گرفت؛ در همین راستا اتاق بازرگانی بندرعباس به دنبال این هدف بوده است که به فعالیت بانوان در این حوزه رسمیت بخشد و تأسیس کانون زنان بازرگان استان نمونه‌ای از این اقدامات است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع در هیئت‌ رییسه جدید بر تخصیص جایگاه ویژه و نقش ارزنده‌تر در حیطه اقتصاد به زنان هرمزگان، تأکید شد و بر آن شدیم تا یک مکان مستقل برای آن‌ها تدارک دیده شود که این اتفاق امروز با پشتکار و انگیزه «سرکار خانم  علوی» رئیس هیئت‌مدیره کانون زنان بازرگان استان، سایر بانوان توانمند هرمزگانی و همچنین تدابیر محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی استان رقم خورد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.