stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 218982
  • 17 دی 1399 - 1:41
1

«آیت الله مصباح» مشوق نسل جوان در فعالیت های فرهنگی بود

«آیت الله مصباح» مشوق نسل جوان در فعالیت های فرهنگی بود

شهریار- استاد حوزه علمیه با اشاره به رونمایی «ستاره‌ای از غرب» گفت: رونمایی کتاب با حضور آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد، در مراسم حضور داشتم و شاهد ارج گذاشتن این استاد به نسل جوان بودم.

قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی شاهرودی با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: به‌عنوان فردی که در حوزه علمیه قم هستم همه نام و آوازه استاد مصباح یزدی پیش روی ما بود.

استاد حوزه علمیه افزود: طلاب حوزه علمیه آثار علمی و اخلاقی به‌جای مانده از آیت‌الله مصباح یزدی را مطالعه می‌کنند و جایگاه این عالم دینی موردتوجه است.

وی با اشاره به رونمایی «کتاب ستاره از غرب» بیان کرد: مراسم رونمایی این کتاب سال گذشته با حضور آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد و در مراسم حضور داشتم و از نزدیک شاهد ارج گذاشتن این استاد به نسل جوان بودم.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: کتاب «ستاره‌ای از غرب» زندگی‌نامه «مهرشاد سهیلی» نوجوان موسیانی از توابع شهرستان مرزی دهلران است، در روز رونمایی شاهد ارج گذاشتن به این نوجوان ایلامی بودم، مهرشاد با آن سن کم اما فعالیت‌های فرهنگی و دینی مورد توجهی انجام داده و در این زمینه کتابی در خصوص فعالیت‌های جهادی وی چاپ شده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور آیت‌الله مصباح یزدی در مراسم رونمایی کتاب «ستاره‌ای از غرب» عنوان داشت: این عالم ربانی برای تشویق این نوجوان جهادی در مراسم رونمایی این کتاب حضور پیدا کردند که این اقدام قابل‌تقدیر است، استاد مصباح قطعاً کتاب «ستاره‌ای از غرب» را خوانده بودند کتابی که فعالیت‌های فرهنگی و جهادی «مهرشاد سهیلی» نوجوانی از غرب کشور را روایت می‌کند.

این کتاب تا جایی موردتوجه قرار گرفت که با حضور «آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی» رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) رونمایی شد و مورد تفقد ایشان قرار گرفت، کتاب «ستاره‌ای از غرب» در دومین جشنواره و نمایشگاه «آتش به اختیار» در تهران نیز مورد توجه علما و اندیشمندان کشور قرار گرفت و آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مراسم رونمایی از این کتاب در ۲۵ بهمن سال گذشته عنوان داشته بود تربیت نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید ترویج معارف دینی و آموزش قرآن کریم مورد تأکید باشد و اگر در زندگی برنامه‌ریزی نداشته باشیم جز پشیمانی چیزی به همراه ندارد و هرچه انسان رشد کند معلومات وی بیشتر می‌شود و امروز هیچ موضوعی مهم‌تر از تحصیل نسل جوان نیست و همچنین جوانان باید نسبت به انجام وظایف اجتماعی، سیاسی، انسانی و اخلاقی اهتمام داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.