stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 218438
  • 16 دی 1399 - 9:22
1

اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی قزوین برگزار می‌شود
قزوین/قلم- سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: مرحله اول شناسایی و انتخابی تیم ملی رده نوجوانان به میزبانی قزوین با حضور اعضای کادر فنی و والیبالیست‌هایی از سه استان برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

رضا عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: این اردو از روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه در دو بخش صبح و عصر در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، اضافه کرد: در این اردو، صبح روز پنجشنبه از والیبالیست‌های نوجوان قزوینی، بعد از ظهر از نوجوانان زنجانی و صبح روز جمعه ۱۹ دی ماه از والیبالیست‌های استان البرز، آزمون انتخابی به عمل خواهد آمد.

عسگری ادامه داد: این اردوها به صورت منطقه‌ای و با مرکزیت یک استان برگزار می‌شود و بعد از قزوین، استان مازندان میزبان اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان خواهد بود.

این مسوول ورزشی گفت: افراد برگزیده در این مرحله به اردوهای تیم ملی به منظور آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی راه خواهند یافت که در مردادماه سال آینده به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

وی داشتن معرفی نامه از هیات والیبال استان‌های مربوط به همراه اصل شناسنامه و یک قطعه عکس را برای حضور در اردوی انتخابی ضروری دانست و افزود: در این مرحله هرکس که استعداد و توانایی لازم را داشته باشد انتخاب می‌شود و غربالگری‌های بعدی در اردوهای ۱۰ روزه تا زمان شروع مسابقات جهانی انجام خواهد شد.

 عسگری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های لیگ برتر کشور نوجوانان، افزود: این رقابت‌ها در پایان دی ماه به میزبانی شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:۱۴ تیم از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سوپر لیگ کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت که فرصت خوبی را برای شناسایی و کشف استعدادهای جدید و جذب آنها به اردوهای تیم ملی فراهم می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.