stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 21832
  • 08 دی 1394 - 10:34
0

مسکن در مینی‌سیتی چند؟

بر اساس آگهی‌های موجود قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله مینی‌سیتی از ۴٫۳ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۱ میلیون تومان ادامه دارد.

قلم | qalamna.ir :

اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آگهی‌های موجود قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله مینی‌سیتی از ۴٫۳ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۱ میلیون تومان ادامه دارد.

مینی‌سیتی یکی از خلوت‌ترین و خوش آب و هواترین محله‌ها واقع در منطقه یک شهر تهران است، این محله از شمال در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز قرار دارد؛ از جنوب به اراضی لویزان، ازگل و اراج؛ از شرق به سوهانک و لواسانات و از غرب به محله اقدسیه محدود می‌شود. این محله شامل شهرک‌های قائم، محلاتی، نفت، کوثر، لاله، دانشگاه، صدف، آتی‌ساز و یاس است.

بر اساس آگهی فروش منازل مسکونی در محله مینی‌سیتی، ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدهایی که در این محله به فروش می‌رسند به ترتیب با قیمت کل ۱۷۰٫۵ میلیون تومان و ۱٫۵۳ میلیارد تومان آگهی شده‌اند که قیمت هر مترمربع از این واحدهای مسکونی به ترتیب ۵٫۵ و ۸٫۵ میلیون تومان گزارش شده است.

همچنین ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدهای مسکونی در محله مینی‌سیتی از نظر قیمت هر مترمربع به ترتیب ۴٫۳ و ۱۱ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.