stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 21807
  • 08 دی 1394 - 10:06
3

اطلاعات ۱۹۱ میلیون رای دهنده آمریکایی در اینترنت در دسترس است!

یک پژوهشگر امنیتی آمریکایی از وجود یک پایگاه داده‌های اینترنتی خبر داده که شامل اطلاعات شخصی ۱۹۱ میلیون رای دهنده است و همگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند؛ با این حال مالک این پایگاه داده‌ها مشخص نیست.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری راشاتودی، “کریس ویکری” یافته‌های خود را درخصوص این پایگاه به نام “دیتا بریچز.نت” (DataBreaches.net) به اشتراک گذاشته است.

این اطلاعات شامل نام افراد، نشانی منزل آن‌ها، هویت رای دهندگان، شماره تماس و تاریخ تولد آنها و همچنین وابستگی سیاسی و سوابق رای دادن آنها از سال ۲۰۰۰ است.

اما این پایگاه، اطلاعات مالی یا شماره امنیت اجتماعی افراد را شامل نمی‌شود.

این متخصص فن آوری که ساکن تگزاس است اعلام کرده زمانی که به دنبال اطلاعاتی بوده که در اینترنت وجود دارند تا آگاهی‌ها را در خصوص نقض مسایل امنیتی افزایش دهد، به این پایگاه برخورد کرده است.

ویکری در این خصوص به مقامات اجرای قانون و دفتر دادستان کل کالیفرنیا متوسل شده است.

مدیر (Admin) این وب سایت در این پایگاه نوشته است: زمانی یکی از دادستان‌ها پرسید خوب ما از چه مقدار داده صحبت می‌کنیم؟ من فهرست این داده‌ها را برای وی خواندم و به او گفتم که ما به اطلاعات ۱۷ میلیون رای دهنده در کالیفرنیا دست پیدا کرده‌ایم. پاسخ او اینگونه بود: عجب! وی بلافاصله این مساله را با رئیس بخش جرایم اینترنتی در میان گذاشت.

این افشاگری بدتر از نقض اخیر اطلاعات در خصوص رای دهندگان کمپین هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوی آمریکا توسط یکی از اعضای کمپین برنی ساندرس است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.