stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 21792
  • 08 دی 1394 - 9:48
1

افسر قاتل نوجوان سیاهپوست آمریکایی متهم نشد

هیات منصفه در شهر کلیولند ایالت اوهایو از متهم کردن افسر سفیدپوستی که “تمیر رایس” ۱۲ ساله را در نوامبر ۲۰۱۴ به ضرب گلوله کشت، امتناع کردند. براساس حکم آنها “تراژدی” به وقوع پیوسته اما “جرمی” رخ نداده است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری راشا تودی، تصاویر ویدئویی از زمان حادثه در ماه نوامبر “تمیر رایس” نوجوان سیاه‌پوست را در حالی نشان می‌دهد که کنار یک پارک بازی، یک تفنگ بادی را در دستش تکان می‌دهد. قاضی ران آدرین در آن زمان گفت شواهد کافی برای محاکمه این افسر به نام “تیموتی لومان” به خاطر اتهاماتی مثل قتل، قتل غیرعمد و آدم‌کشی غیرمحتاطانه وجود دارد اما هیات منصفه این اتهامات را رد کرده است.

تفنگ بادی غیرمرگبار نوجوان سیاه پوست آمریکایی

تیم مک‌گینتی، دادستان بخش کویاهوگا در شهر کلیولند ایالت اوهایو روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، افسری که به تمیر رایس شلیک کرد “دچار اشتباه شده و یقینا باور داشت که تفنگی که رایس در دست داشت واقعی بوده است.” تصاویر ویدیویی جدید نشان می‌دهد که با نزدیک‌ شدن پلیس، تمیر رایس سلاح خود را از کمرش بیرون کشید.

مک‌گینتی این تیراندازی مرگبار را “خطای انسانی، اشتباه و ارتباطات غلط” توصیف کرد و گفت که هیچ مدرکی دال بر اینکه این تیراندازی سوءرفتار مجرمانه از سوی پلیس بوده، به دست نیامده است. وی افزود: مرگ تمیر رایس قطعا یک تراژدی بود اما براساس قانون جرمی به وقوع نپیوسته است. با این حال سیستم قضاوت مدنی ممکن است برای خانواده رایس به نتیجه‌ای دست یابد که آنها به عدالتی که می‌خواهند برسند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.