stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 21773
  • 07 دی 1394 - 19:12
5

سیدمحمود دعایی: سونامی حضور در انتخابات باید درست درک شود

سیدمحمود دعایی: سونامی حضور در انتخابات باید درست درک شود

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: این میزان از استقبال از انتخابات تاکنون سابقه نداشته است.

قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی صبح امروز در همایش اصحاب رسانه با اعضای ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به این‌که «ما در حساس‌ترین و طلایی‌ترین مقطع انقلاب هستیم»، اظهار کرد: این سونامی حضور در انتخابات باید درست درک شود.

وی همچنین افزود: اگر این سونامی درست درک شود،‌ موجب سونامی حضور مردم در انتخابات می‌شود. اگر خوب و درست عمل شود و دروغ و ناسزا نگوییم، حتماً با توجه مردم روبرو می‌شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت اخلاق توسط رسانه‌ها، گفت: من پیش از انقلاب در رادیو به تبلیغ مواضع انقلاب مشغول بودم که امام(ره) از من گزارشی درباره فعالیت‌ها خواست. پس از این‌که امام(ره) این گزارش‌ها را دید به من گفت در مجموع خوب بوده اما نباید نسبت به مخالفان تندروی شود و باید با منطق صحبت کنیم. امام (ره) به ما توصیه کرد حتی درباره درباریان نیز فحاشی نکنیم.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در ادامه خاطرنشان کرد: امام (ره) همچنین به من گفت در تبلیغات خود دروغ نگویید. من حساس شدم بدانم کجای حرف‌های من دروغ بوده و امام(ره) در جواب حرف‌های من گفت که شما گفته‌اید که رهبر این نهضت یک وجب زمین ندارد. در حالی که ما در خمین زمین داریم و درآمد آن را صرف فقرا می‌کنیم، شما هم باید راست بگویید. البته این گفته ما برگرفته از اظهارات شهید چمران بود.

وی در بیان خاطره دیگری خود درباره فعالیت رسانه‌ای، اظهار کرد: ما در زمان جنگ تصمیم گرفتیم که اطلاعات جنگ را پایه‌گذاری کنیم به همین منظور هم تعدادی از خبرنگاران را به جبهه‌ها اعزام کردیم. در این مدت شهید خرازی به تیم خبری ما گفته بود که روزنامه‌های ما اخبار را قبل از آنکه درست بنویسند درشت می نویسند، شما سعی کنید اخبار درست را بنویسید.

 

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.