stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 215638
  • 11 دی 1399 - 12:57
6

۵ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان دزفول به نیت سردار سلیمانی تهیه شد

۵ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان دزفول به نیت سردار سلیمانی تهیه شد
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: این بنیاد به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پنج هزار بسته معیشتی را برای توزیع در بین محرومان و نیازمندان شهرستان دزفول تهیه خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :

پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیر و عوامل کارخانه صنعتی دوده فام دزفول، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم سالاری را باید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم که در تمام عرصه‌ها و مشکلات در بین مردم حضور می‌یافت.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه سردار سلیمانی امنیت و رفاه مردم بود، افزود: ما خدمتگزاران نظام و مردم باید رفتار حاج قاسم را الگوی خود قرار دهیم و با خدمت‌گزاری جهادی و کارآمد ثواب خدمت خود را به روح سردار سلیمانی اهدا کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در همین راستا بنیاد مستضعفان برای تمام افراد بی‌سرپرست تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دزفول به نیت شادی روح شهید حاج قاسم سلیمانی هدایایی را تدارک خواهد دید؛ همچنین این بنیاد پنج هزار بسته معیشتی را برای محرومان و نیازمندان شهرستان دزفول تهیه خواهد کرد.

فتاح تصریح کرد: لازم است قرارگاهی در این راستا در دزفول تشکیل شود و سپاه ناحیه دزفول نیز متولی توزیع این بسته‌های معیشتی شود.

رئیس بسیج مستضعفان در آخرین مرحله از سفر دو روزه خود به خوزستان از کارخانه صنعتی دوده فام دزفول (کربن بلک) بازدید کرد.

فتاح روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد و از فاز دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی آیت الله طالقانی بازدید کرد که با کمک بنیاد مستضعفان و با پیشرفت ۹۱ درصدی در حال ساخت است.

بازدید از طرح توسعه نیروگاه حرارتی یک هزار مگاواتی و شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر از دیگر برنامه‌های فتاح در سفر به خوزستان بود.

رئیس بنیاد مستضعفان امروز چهارشنبه در دومین و آخرین روز از سفر خود به خوزستان از بندر امام خمینی (ره)، ماهشهر و طرح آلومینیوم سازی مسجدسلیمان نیز بازدید کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.