stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 215056
  • 10 دی 1399 - 9:09
0
شهردار محمدیه خواستار شد:

تکلیف زمین جایگاه نخاله های ساختمانی در محمدیه مشخص شود

تکلیف زمین جایگاه نخاله های ساختمانی در محمدیه مشخص شود
قزوین/قلم - شهردار محمدیه گفت: تکلیف زمین جایگاه نخاله های ساختمانی در محمدیه مشخص شود تا بسیاری از مشکلات شهری و زیست محیطی موجود مرتفع گردد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، یحیی رحیم لو روز چهارشنبه در جلسه بررسی حل مشکل تامین آب پارک ۱۰ هکتاری شهر “پار ک شهر” محمدیه که با حضور معاونت مالی آب منطقه ای استان قزوین ، رییس اداره آب منطقه ای شهرستان البرز، شهردار ، اعضای شورای اسلامی ، معاونت و مدیران شهرداری و کارشناسان آب منطقه ای در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه ،فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده، افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون سردار دل هاست که باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطر این عزیز برای تحقق آرمان ها و اهداف آن کوشید.
شهردار محمدیه در ادامه با اشاره به اینکه محمدیه به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی یکی از شهرهای حائز اهمیت استان است، خواستار توجه ویژه به این شهر شد .
وی احداث پارک ۱۰ هکتاری در شهر محمدیه را یکی از اقدامات خوب مدیریت شهری برشمرد و خاطر نشان کرد: نوع اجرای پارک ده هکتاری در منطقه به لحاظ وسعت، امکانات ، تجهیرات و کاربری های لازم که در آن تعریف شده است در استان بی نظیر و بی بدیل است که با داشتن بیش از چهار هکتار فضای سبز و یک مخزن دخیره آب ۲۵۰۰ مترمکعبی شهر را از لحاظ سرانه فضای سبز بی نیاز کرده است.
شهردار محمدیه در ادامه ضمن آمادگی شهرداری جهت همکاری با آب منطقه ای استان و عمل به تمامی تعهدات خود، خواستار این شد که آب منطقه ای نیز برای تامین آب ، آبیاری ۴۰ هزار متر فضای سبز پارک شهر همکاری لازم را داشته باشد. ‌
وی همچنین از تعیین تکلیف زمین جایگاه نخاله در محمدیه سخن گفت و خواستار این شد که آب منطقه ای هرچه سریعتر نسبت به مشخص شدن جایگاه نخاله های ساختمانی اقدام نماید.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.