stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 215053
  • 10 دی 1399 - 9:02
0

راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین آغاز شد

راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین آغاز شد
قزوین /قلم- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آسیب شناسی و راستی آزمایی تسهیلات پرداختی کرونا به منظور اطمینان از هزینه کرد صحیح و جلوگیری از ایجاد انحراف در آنها آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

گروسی تصریح کرد: واحد نظارت از واحدهای اخذ تسهیلات به صورت مستقل به فعالیت می‌پردازد و تمامی طرح‌های دریافت کننده تسهیلات کرونا را در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و میراث فرهنگی تا آخرین مرحله رصد و نظارت می‌کند.

وی اضافه کرد: اطمینان از هزینه کرد صحیح، جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده و نیز آگاهی از مشکلات فعالان حوزه آسیب دیده از کرونا در مراحل مختلف تولید و فروش و کمک به رفع یا به حداقل رساندن آنها از اهداف این طرح است.

گروسی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی کرونا در استان، گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۸ هزار و ۹۶۳ نفر در استان برای دریافت ۲۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده که با همکاری بانک‌های عامل ۱۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلییون تومان پرداخت شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.