stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 21505
  • 06 دی 1394 - 11:25
0

ثبت‌نام طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات نشانه امیدواری به آینده است

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:‌ ثبت‌نام طیف‌های مختلف سیاسی برای انتخاب مجلس نشانه امیدواری آن‌ها نسبت به آینده است، اما عملکرد هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان نیز در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

جهانبخش خانجانی با اشاره به روند ثبت‌نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به فضایی که بعد از پیروزی دولت تدبیر و امید به وجود آمده است و نیز اقدامات این دولت در مسائلی چون برجام، در دل مردم نسبت به حل مشکلات کشور امید ایجاد شده است.

وی افزود: ثبت‌نام طیف وسیعی برای انتخابات نشان دهنده این است که در کشور فضایی بوجود آمده است تا مسئولان و دستگاه های ذی ربط با توجه به نظرات رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم و نیز جذب حداکثری و دفع حداقلی زمینه را برای حضور تمامی طیف ها در انتخابات آتی فراهم آورند.

خانجانی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در حال حاضر زمینه برای حذف نیروهای اصلاح طلب در انتخابات آتی کمتر شده باشد، اظهار کرد: ثبت‌نام طیفهای مختلف در انتخابات نشانه امیدواری آن‌ها نسبت به آینده کشور است اما باید منتظر ماند و دید که هیأت های نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان چقدر بر مبنای در نظر گرفتن مصالح کشور و رعایت قوانین عمل خواهد کرد.

این عضو کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌کند انتخابات مجلس پر شور برگزار شود، گفت: اگر روند برگزاری انتخابات با سلامت پیش برود، انتخابات خوبی خواهد بود، اما لازم است در زمینه انتخابات دستگاه های ناظر و مسؤول ، دیدگاه‌های سیاسی، گروهی و جناحی خود را به مدنظر قرار ندهند که در این صورت است که این انتخابات پرشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد:‌همه باید دقت کنند که انتخابات مجلس بر پایه قانون و با توجه به تدابیر مسئولان نظام و تاکیدات رهبری در خصوص آرای مردم برگزار شود؛ چراکه این انتخابات یکی از اساسی‌ترین و مهمترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب خواهد بود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.