stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 214806
  • 09 دی 1399 - 16:02
6

تجمع کارگران شهرداری آبادان در اعتراض به معوقات مزدی

تجمع کارگران شهرداری آبادان در اعتراض به معوقات مزدی
گروهی از کارگران فضای سبز شهرداری شهر آبادان، صبح امروز در اعتراض به چند ماه معوقات مزدی خود دست از کار کشیده و در محوطه ساختمان شهرداری مرکزی شهر تجمع کردند.
قلم | qalamna.ir :

یکی از منابع کارگری در شهرداری آبادان گفت: حدود ۵۰ نفر از کارگرانی که در واحد فضای سبز شهرداری این شهر تحت مسئولیت پیمانکار مشغول کارند، صبح امروز (۹دی ماه) در اعتراض به معوقات مزدی خود در محوطه ساختمان شهرداری مرکزی شهر تجمع کردند.

این کارگران که در چهار ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آن‌ها کامل پرداخت نشده است، می‌گویند: چندین سال است مطالبات مزدی و بیمه‌ای معوقه داریم. در حال حاضر نیز جدا از دستمزد، بیمه ما کارگران به صورت کامل به تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود.

این کارگران می‌گویند: حداقل حقوق دریافتی کفاف زندگی ما را نمی‌دهد با این وجود بسیاری از مزایای مزدی کارگران فضای سبز همانند اضافه‌کاری‌ها و تعطیل‌کاری‌ها پرداخت نمی‌شود.

کارگران شهرداری آبادان با بیان اینکه با وضعیت موجود، نگران افزایش مطالباتمان در ماه‌های آینده هستیم، تصریح می‌کنند: مدیریت شهری آبادان هنوز تمهیدات قابل قبولی برای پرداخت مطالبات کارگران انجام نداده و بهانه وی کمبود منابع مالی در شهرداری است.

از قرار معلوم مدیران شهری آبادان به کارگران در تجمع امروز گفته‌اند مطالبات انها مربوط به سالهای گذشته و پیمانکاران قبلی است وبه زودی بخشی از آن را پرداخت می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایلنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.