stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 214277
  • 09 دی 1399 - 2:15
6
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خانواده‌ها به فرزندآوری اهمیت دهند

خانواده‌ها به فرزندآوری اهمیت دهند
حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر فرزند آوری گفت: رسالت اولیه زن تربیت فرزند است و مردم به ویژه انقلابی‌ها باید بر این مهم توجه ویژه داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

«حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» ظهر امروز (دوشنبه ۸ دی) در اجتماع بانوان انقلابی که به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، ضمن‌ تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی و شهید فخری زاده اظهار کرد: ۹ دی یاد و خاطره بصیرت امت اسلامی است که دشمن در آن روزها بر آن طمع کرد و کار را تمام شده تصور کرده بود؛ سالروز روزی که امت اسلامی یکبار دیگر بصیرت خود را به جهانیان به گونه ای که دشمن برای همیشه از این کشور نا امید شد نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: مکتب حاج قاسم مکتب حضرت فاطمه (س) بود، حاج قاسم یک فرد نبود بلکه مکتب بود از آن جهت که وقتی زندگی آن را مورد کنکاش قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که پرورش یافته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات برای بانوان ما شبهه ایجاد می‌کند و به آنها می‌گویند اسلام دین تبعیض است و از مواردی مانند ارثیه و دیه زن نصف مرد است، شهادت خانم‌ها با آقایان فرق می‌کند و… نام می‌برند اما خوشا به حال بانوانی که به حکمت و عدالت خدا که هرگز در حق کسی ظلم نمی‌کند ایمان دارند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد افزود: زن تا آنجا می‌تواند خود را بالا ببرد که کنار مردان موفق دیده می‌شود، هر چهره مرد موفق را ببینید یک زن موفق کنار او بوده به طور مثال حضرت آدم که بانوی بزرگواری مانند حوا کنارش بوده یا عیسی مسیح که در کنارش حضرت مریم و وجود شخصیت آسمانی پیامبر (ص) که حضرت خدیجه (س)، امام علی (ع) که حضرت فاطمه زهرا (س) و سیدالشهدا (ع) که در کنارش حضرت زینب (س) بوده است.

وی به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزندآوری مردم اشاره کرد و ادامه داد: ایشان می‌فرمایند: «اگر تا ۳۰ سال آینده با همین نرخ جمعیت پیش برویم شک نکنید که قالب مهدکودک های ما خانه سالمندان خواهد شد».

امام جمعه اهواز عنوان کرد: امروز ولایت از بانوان فرزند می‌خواهد و باید انقلابی‌ها برای فرزندآوری اقدام کنند چراکه انقلابی‌ها، متدین ها و مومن‌ها وقتی فرزندآور باشند فرزند خوب تربیت می‌شود و نسلی که در آینده شکل می‌گیرد بچه حزب‌اللهی و انقلابی است.

وی ابراز کرد: چرا باید در انتخابات وقتی قصد داریم کسی را انتخاب کنیم یا بهانه می‌آوریم که رای نمی‌دهیم یا به یک نفر رای می‌دهیم که مقام معظم رهبری چهار سال دیگر بسوزد و بسازد و همه از ایشان مشکلات را مطالبه می‌کند در حالی که رییس‌جمهور کشور مخاطب این حرف است.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور بیان کرد: در برابر این مشکلات باید دستگاه اجرایی پاسخگو باشد و نه امام و مقام معظم رهبری؛ سه قوه داریم که ریاست دو قوه مجریه و مقننه توسط ما مردم انتخاب می‌شوند و یک قوه دست مقام معظم رهبری است که ببینید چه شاهکاری در کشور انجام دادند ما باید در انتخابات دقت کنیم تا این دو قوه را هماهنگ با این قوه کنیم وقتی مثلث انقلابی شکل بگیرد مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رسالت اولیه زن تربیت فرزند است اذعان کرد: معنای حرف من این نیست که زن کار نکند، زن در تمام صحنه‌هایی که مردان هستند باید حضور به هم برسانند اما این حضور باید با رعایت حریم بین زن و مرد و اخلاق اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: اگر امروز در جامعه با مشکلاتی مانند طلاق و اشتغال مواجه هستیم و یا اگر نمی‌توانیم یک رییس‌جمهور انقلابی انتخاب کنیم بخشی از آن به بانوان برمی‌گردد به جهت آنکه وقتی بخشی از ساعات عمر خود را بیرون از خانه باشد و به تربیت فرزند انقلابی نپردازد باید هم آمار طلاق و بزهکاری بالا باشد.

وی فرزندآوری را بسیار مهم دانست و یاد آور شد: اگر زنی کار می‌کند نباید بگوید کارم مهم‌تر از خانواده است باید بدانیم عمده تلاش آنها برای تربیت فرزند باشد مانند مادر حاج قاسم که تاثیر او بر کشور را دیدیم؛ بانوان ما در حد پرفسوری درس بخوانند اما حریم را رعایت کنند‌ و به فرزندآوری توجه کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.